Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RP

Autor je asi obětí dnešní doby...nemůže za to, na každém se to podpiše jinakRv A tady asi ten vliv zasáhl i vrchní část těla nejvíce.. Mě dostala věta v článku že většina návštěvníků u pomníku loví v mobilu jména psů... Živě jsme si představila masy turistu stojíci tam a mačkajíci mobily.;-DA takové příjemně jméno autor ma...

2 0
možnosti
Foto

Radko, zdravím Vás a moc děkuji nejen za návštěvu, ale i komentář. Je pravda, že lidé u pomníků pořizují selfíčka, pochybuji že hledají jména psů, protože kdo ví, zda vůbec zaregistrují, že tam jsou vytesáni. Radko, ještě jednou děkuji a přeji krásné dny a zdraví.

1 0
možnosti
Foto

Paní Jarmilko, moc Vám děkuji za návštěvu a přeji hezké dny.

0 0
možnosti
Foto

Ale abych na Idnes jen nenadávala, tak seriál Na co zírá mašinfíra úplně žeru;-D

A fakt jsem nedávno vydržela čumět na trasu Plzeň - Most přes 2 hodiny. Bo tu trasu znám z dětství, skoro nazpaměť, tak jsem popíjela kafe a koukala na vlak. Blázen, no.;-D

0 0
možnosti
Foto

Pavle, dnes bych si s chutí ráda přečetla rozhovor s neurochirurgem Benešem. Bohužel ho uzamkli v nesmyslu jménem Premium. Ještě stále jsem nepochopila, proč si některé články můžu přečíst celé a některé jsou Premium. Jaký má tohle smysl, krom donucení zaplatit si možnost články číst. Najust to neudělám, i když to není závratná částka. Zas tolik kvalitních Premium článků tu není. Jen tenhle mě mrzí. O to víc, že výsměšná slátanina, o které jsi psal blog, uzamčená není.

2 0
možnosti
Foto

Pavle, některé články, novinář, autory - kteří si připadají nesmírně moderní a progresivní, raději nečíst. Rozčilíte se, zvedne se vám tlak na 200. Oni totiž zapomněli, že jsou Češi, že je maminka učila mateřštině -ž e by si měli vážit českých symbolů, spisovatelů, hudebníků - a všech těch, kteří jsou všem Čechům a Moravanům drazí. U nás asi všechno musí jít ode zdi ke zdi. Buď plané "vlastenčení, nebo zavrhování všeho, co nám je, i předchozím generacím bylo svaté. Díky, Pavle, za potřebný článek. Přeji Ti krásný prvomájový den...:-) V

2 0
možnosti
Foto

Mirko, zdravím Vás a děkuji nejen za návštěvu, ale i komentář. Co k němu napsat, když v něm vše je. Jsme podivný národ co se týče vlastenectví. A v řadě věcí. Mirko i já tobě přeji krásné májové dny a hlavně zdraví.

0 0
možnosti
Foto

J71a26n 73A12n11d64r27l17e

30. 4. 2021 21:38

národ spoluvytvářejí i symboly, kolikrát srozumitelné jen právě jemu, "moderně" je zesměšňovat je hodně krátkozraké

Tobě, Pavle R^

2 0
možnosti
KT

Pokud je to legrace vlídná a laskavá, lze ji uplatnit na cokoliv, i na národní symboly. Srandu si můžete dělat i z toho, co milujete. Článek o kterém je řeč není vtipný, je to jen naprosté nepochopení a buranský posměch.

9 0
možnosti
TT

S obsahem článku souhlasím, i když vzhledem k tématu opravdu oplývá chybami až přespříliš. A z těch musím jednu vypíchnout: "Autor neopomenul i jistou kritiku..." - kristova noho, lidi, co vás donutilo přestat používat spojku ani?! :-P

0 0
možnosti
Foto

Pane Taticku děkuji za přečtení a názor

0 0
možnosti
Foto

Také jsem nevěřila, Pavle.R^

3 0
možnosti
Foto

Šárko, moc děkuji za návštěvu a komentář. Také nerozumím proč to tak autor napsal

1 0
možnosti
JN

Nemá cenu si kazit pocit nějakým ubožákem. Vzpomínám si návštěvu tohoto nádherného místa z dětství, asi před 55 lety a dodnes vidím to mlýnské kolo, jak se točí a je tam něco zeleného. Moje malá duše si tehdy zapsala, že se jedná o rozemletého vodníka. Před třemi lety jsem tam byl podruhé a s jiskérkou v oku se díval znovu na to kolo, ale už jinak. Prošel jsem ta místa a bylo to pohlazení po duši. A ten pocit štěstí a nádherné prostoty mi nevezme nikdo ani nějaký hlupák, který je zjevně postižený...

3 0
možnosti
Foto

Pane Jaroslave, velmi Vám děkuji za návštěvu a komentář. Máte v něm naprostou pravdu. Přeji Vám krásné dny a pevné zdraví .

0 0
možnosti
JJ

Tak jsem se poněkud neudržel a vyjádřil se k panu redaktorovi ve smazaném příspěvku poněkud expresivněji než je zde dovoleno, takže jsem byl po zásluze potrestán, ale k tomuto koutu naší země mám zvláštní, osobní vztah, takže se vracím. Považuji totiž Národní obrození za jedno z nejvýznamnějších a nejdůležitějších období v historii českého národa. Samozřejmě, že pan redaktor má právo vyjádřit své niterné pocity, které v něm situace v těchto místech vyvolávají, nicméně já to beru tak, že "v kostele se neprdí". Myslím, že ve světě je spousta míst, která jsou opěvována a "uctívána" pouze na základě legend a s faktickou historií mají společného málo a někdy vůbec nic. A přesto si jich lidé váží a nenavštěvují je pouze proto, aby děti posadili na koníky, nebo mrkli na ukázku dravých ptáků... No, každý to máme nastaveno jinak. Každý národ má své legendy.

6 0
možnosti
Foto

Pane Jiří napsal jste to přesně a já s Vámi souhlasím ,A děkuji Vám za návštěvu a komentář R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com