Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J14a71n 32Š83i87k

30. 4. 2021 11:46

Babička je velmi nedoceňované dílo. Sám jsem se jí v době povinné četby intenzivně vyhýbal a dělal si z ní legraci. Před několika lety jsem se zaposlouchal do audioknihy v úchvatném podání Libuše Šafránkové a objevil její krásu. V tom mě utvrdila i návštěva Babičina údolí. Babička má jistou pohádkovou podstatu, ostatně ne náhodou, protože Němcová je psala. Pohádky totiž v sobě skrývají tradice a moudra, která jsou platná v jakékoliv době. Kdybychom se jich drželi ušetřili bychom si spoustu problémů a stresu. Každý chceme nějak vidět svět kolem sebe. Pán ty hezké a důležité věci pro život asi nevidí, je to jen k jeho škodě. Tobě Pavle díky za článek. Měj hezký den i víkend

13 0
možnosti
Foto

Honzo, moc děkuji za návštěvu a komentář. Nemám vlastně k němu co dodat, vše jsi napsal. Přeji tobě a tvým blízkým krásné dny a zdraví.

0 0
možnosti
Foto

Njn, rozbory známých a hojně navštěvovaných míst jsou v kurzu. Já bych řekla, že je to tam takové turistické, což se při úrovni zájmu o návštěvu dá čekat.:-)

1 0
možnosti
Foto

Klárko, moc děkuji za návštěvu a komentář. No je to tak.

1 0
možnosti
Foto

Pavle, dobře! Já chodil kdysi jistý čas do školy také hodinu. Na zpáteční cestě jsme se krásně pokaždé vyblbli. POvedený konec týdne přeji tvé domácnosti!!R^

2 0
možnosti
Foto

Horste, moc děkuji nejen za návštěvu, ale i komentář. A i já přeji celé tvé rodině krásný víkend a pevné zdraví.

0 0
možnosti
PM

P71e28t75r 82M84i57n88k71a

30. 4. 2021 11:03

Dnes je v módě plivat nejen na Boženu Němcovou. Zvláště nedovzdělaní pisálci s titulem bez špetky vkusu tak rádi činí. Jakub Pokorný je zřejmě typický produkt doby. Ignorovat!

8 0
možnosti
Foto

Dobrý den Petře, předně Vám děkuji za přečtení a komentář, ke kterému není co dodat.

0 0
možnosti

J91a84n 31Š17u79r92c

30. 4. 2021 10:48

Zdravím Vás Pavle, také jsem byl tím článkem překvapený právě jako Vy. Do míst jako jsou Ratibořice a Staré Bělidlo se také rád vracím a mám ten kraj moc rád. No a nějaký článek? Na něj kašlu.

4 0
možnosti
Foto

Jene, velmi Vás zdravím a moc děkuji za Váš příspěvek. Přesně tak, nám to nějaký článek nezkazí. Jene, přeji Vám pevné zdraví a spokojenost.R^

0 0
možnosti
Foto

Martine, moc díky za návštěvu.

0 0
možnosti
Foto

Nepuďte tak přecitlivělý, ještě generace mých rodičů chodila mnohdy hodinu cesty do školy. Dnes si po městě vozí zadek od jedné autobusové zastávky k té druhé a mnohé jsou již v dětském věku obézní. No a Babička se už opravdu dá těžko dětem číst jinak než pohádka. On i ten jazyk se drobátko vyvinul. A paskvilový seriál ČT dokonal zkázu představ o Němcové.

1 0
možnosti
Foto

Pane Vlasáku, předně Vám děkuji za návštěvu a diskusní příspěvek, ve kterém poněkud nechápu, z čeho jste usoudil, že trpím jakousi přecitlivělostí. Pokud se to týká mého argumentu, že i já jsem chdil pěšky, poněkud jste nepochopil kontext proč jsem to uvedl. Ale to není důležité. Ještě jednou děkuji za návštěvu.

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 17,03
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com