Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

...les království... Krááááása. Sníh umí pomoct k novým pohledům. R^

1 0
možnosti
Foto

Bohunko, je to tak, taková místa mají své kouzlo v každém ročním období. Vám Bohunko, děkuji za návštěvu a komentářR^

1 0
možnosti
Foto

Sníh umí zakrýt případné nepořádky...R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Horste,to je také pravda. Moc děkuji za nakouknutíR^

0 0
možnosti

Až budu velký, tak se také naučím tak fotit.

Karma.

R^

2 0
možnosti
Foto

Radku, děkuji Vám nejen za návštěvu, ale i komentář.Já věřím, že by jste to svedl lépe než já. Ono na tom nic není:-)R^

0 0
možnosti

D24a98v82i73d 24V43l67k

30. 1. 2019 19:36

Moc hezké VrbáskuR^

1 0
možnosti
Foto

Davčo, tak to jsem moc rád, že se ti to líbí a že tě to zaujalo. Je vidět, že na tebe má Vlůaděnka dobrý vliv a vede těi ke kultůře ;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

Pavle, oblíbené místo je i v zimě krásnéR^:-)

1 0
možnosti
Foto

Soni, předně děkuji za návštěvu. A máš pravdu. Naopak je krásné vnímat tu krásu ve všech obdobíchR^

1 0
možnosti
Foto

R^krása-ty fotky i ta básnička. jen nevím třetí řádka odspodu, není tam dvakrát není? Ale jestli je to umělecký záměr tak se omlouvám...nic to tomu na půvabu neubíráR^

1 0
možnosti
Foto

Milá Libuško, jakejpak uměleckej záměr, prostě mi to tam vlítlo 2x. Takže chyba na mé straně. A děkuji nejen za přečtení, ale i upozornění.:-)R^

0 0
možnosti
Foto

Krásné fotky, ale to místo nepoznávám.R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Pavli, je to přehrada Les Království u Dvora Králové. A moc děkuji za nakouknutí a komentářR^

1 0
možnosti
Foto

R^Pěkná zima. My máme po, jen občas přimrzne nasucho, občas něco spadne a roztaje... A takovej stánek se svařákem se na výletě taky hodí. Pokud zrovna neřídíš.:-)

1 0
možnosti
Foto

Klárko, předně děkuji za návštěvu a komentář. No já mám se svařákem smůlu, neb většinou řídím.:-)

1 0
možnosti
Foto

Tak to jo, to je moc pěkná zima, PavleR^

1 0
možnosti
Foto

Zuzko, moc díky za nakouknutíR^

0 0
možnosti
Foto

Paní Kláro, moc Vám děkuji za návštěvu a komentářR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com