Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^ Nevím jak mi poslední Tvoje blogy mohly utéct... čtu dodatečně, moc pěkný povídání. A 19 let to už je pěkně dlouhé soužitî.

0 0
možnosti

Pavle, já ti děkuji za objasnění, proč se mě veterinář, který znejistěl, ptal, jestli Ari (předchozí pejsek) na něj vrčí:-) Nebyl to on, ale zářivka v ordinaci;-D Moji pejskové jsou tedy zlatí, a tak mi to vlastně i říkají. Ari měl dvě ošklivé operace močových cest, ale i při opětovných kontrolách se choval statečně. A Eda taky. Posledně mě chválila asistentka veterináře, jak je pěkně vychovaný:-) Inu, mají taky různé povahy.

Moc hezké vyprávění, a úžasná fotka, jak jste spoluR^

1 0
možnosti
Foto

Maruško, moc ti děkuji nejen za návštěvu, ale i diskusní příspěvek. Je zajímavé sáhnout do starých fotografií, plných vzpomínek. A co se týče těch povah, je to stejné jako u lidí.R^

1 0
možnosti
Foto

R^Pavle, posilam pozdrav Kleopatre za duhovy most. Damian byl podobny, veterinarka se ho bala a vzdy se divila, ze ho udrzim. Santik je uplne jiny, normalne divoch, ale v ordinaci zkrotne jako beranek. U Rozky zatim nevime.:-)

1 0
možnosti
Foto

Honzo, předně díky za návštěvu a za komentář. Prostě ti naši miláčkové zpestřují naše životy a činí krásné vzpomínky.R^

1 0
možnosti
Foto

R^Jo, to nemají rádi. Ani se jim nedivím.;-)

1 0
možnosti
Foto

Klárko, no jo, no. Navíc to vycítí na hony daleko.;-D;-D

1 0
možnosti

Tak na ten zítřek a Kleopatřinu památku. Ať to šampaňské nevyčpí. Na minulost, přítomnost a budoucnost. Na Vás!!

1 0
možnosti
Foto

Paní Sylvo, velmi Vám děkuji nejen za návštěvu, ale krásný diskusní příspěvek, který mě udělal obrovskou radost.R^

0 0
možnosti
Foto

Zavzpomínala jsem si nostalgicky na našeho Bertíka, který se vyhýbal veterině rovněž obloukem, zatínal drápy do betonu a nechal se vláčet na vodítku. Naštěstí jsme tam nemuseli nijak často. Je to 6 let, co odešel do nebe. Nebyl to jen pes. Byl to velký učitel.

1 0
možnosti
Foto

Paní Ilono, velmi Vám děkuji nejen za návštěvu, ale i vzpomínkový diskusní příspěvek. Prostě když nám odejdou čtyřnozí partáci, je člověku smutno.R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com