Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Když se blíží výročí.

Náš život provází mnoho zajímavých časových úseků, které jsou pro nás samotné velmi důležité a podstatné. Slavnostně si je připomínáme uspořádáním oslavy v menší či větší společnosti.

Tyto vzácné dny, které doprovází naše životy, jsou nedílnou součástí pomyslné rovnice, tedy minulosti + přítomnosti = budoucnost. Pokud je den, kterému věnujeme pozornost, je nezbytným milníkem našeho bytí.

Narození, ukončení školy, dosažení dospělosti, uzavření sňatku, narození vlastních dětí……ale i smutné dny, spojené s odchodem těch, které jsme milovali.

Pro mě osobně je jedním z takových výjimečných dnů 15. březen, přesně řečeno 15. březen 1998. Tento datum pro mě totiž znamenal úžasných a nádherných 19 let společného soužití se čtyřnohým přítelem a kamarádem. A právě v předvečer tohoto významného data se nemohu ubránit nutkání zavzpomínat na oněch 19 let jinak, než zveřejněním pokračování jednoho životního příběhu, jednoho z mnoha. A tak jako vzpomínku na naši Kleopatru, zveřejním další vzpomínky na chvíle, které píše sám život, protože není většího spisovatele, než je právě vlastní životní pouť.

Ten dnešní díl jsem nazval :

 „Kleopatra u veterináře“.

Jak by mi určitě potvrdila většina pejskařů, pejsci prostě ty podivné postavy v bílém nemají rádi. Už z dálky cítí tu nepřátelskou budovu, v níž se právě ten nepřítel pohybuje s jediným cílem - pejskovi ubližovat a to všemi možnými způsoby. Ani Kleopatra nebyla jiná, naopak jsem u ní pozoroval postupné zdokonalování obranných mechanismů. Zdánlivě vypadající neviňátko, jehož tvářička chvílemi mohla sice na první pohled působit zcela přátelsky, dokonce někdy i připomínající úsměv, ale to jen proto, aby při první možné příležitosti zaútočila. Pamatuji si na počátky veterinární péče u pana doktora, kterého jsem velmi uznával a především mu důvěřoval. Přesto však, k mé nelibosti začal pan doktor označovat tu moji hodnou a milou Kleušku  Pražským Vetřelcem (podle té neskutečné brutální bestie, ze známého hororového filmu z vesmíru). Vůbec to od něj nebylo hezké a korektní. Vždyť Kleopatra byla vždy milá a hodná, jen prostě na ty veterináře byla bytostně vysazená.

Později, když už byla dámou poněkud zralejšího věku, udělaly se jí nádory u mléčné žlázy, které prostě museli jít pryč. A tak v den operace, celý nervózní a nešťastný, vyrazil jsem s mou pacientkou na kliniku.  Z předchozích čištění zubů, jsem už byl dostatečně zkušený na to, abych věděl, že narkóza nebude u Kleopatry jen tak jednoduchá. Nějaký to jejich doktorský stanovení dávky podle váhy a s opatrností, prostě nefungovala. Ten můj predátorek se bránil spánku a bránil. A když už to vypadalo, že tvrdě spí a já ji přestal držet s tím, že ji svěřuji do péče veterináře, ten můj Pražský vetřelec se najednou probral a to jen proto, aby své zuby vtisknul do ruky toho cizího veterinárního gaunera.

Když konečně skutečně spala, zeptal jsem se na bližší podrobnosti, kdy že si budu moci pejska vzít zpátky s tím, že po zkušenostech jim nabízím, že si ji osobně vyzvednu z daného kotce. Obdržel jsem sice zdánlivě uklidňující informaci o tom, že to vše bude v pohodě a že se mám zastavit odpoledne.

Jak se ten čas v takovém případě vleče. Člověku prolétávají různé myšlenky a informace o vlivu narkózy, včetně nebezpečí a vzniku možných komplikací. Po obědě mi zazvonil mobil a neznámý hlas mi oznámil, že si mohu svoji pacientku bez problémů už převzít.

 

No, bez problémů…
to nebylo, protože pacientem byla Kleopatra a vše bylo vždy tak trošku nějak jinak.
Celý šťastný, že vše dobře dopadlo, vřítil jsem se na kliniku s větou na rtech: Tak kde si mohu tu svoji Kleopatru převzít?
S dovětkem a doporučením, že si ji z kotce po vlastních zkušenostech raději vyndám osobně.
Paní na recepci někam zavolala  s informací, o mém doporučení. Po položení sluchátka mi však oznámila, že mě pejska osobně přinesou sami.

V ten moment jsem znervózněl, neboť na předchozí zkušenosti jsem nezapomněl. A tak mi snad nebylo ani po chvilce ani divné, proč několik zaměstnanců má zalepené prsty. Po chvilce přišla paní doktorka a s prosebným výrazem mě požádala, zda bych si Kleopatru přeci jen nemohl raději vyzvednout sám, neboť ta moje hodná a milá holčička pokousala půlku veteriny.
No co jsem jí na to měl říct? Já vám to říkal, já Vám to nabízel.

A tak mě zavedli mezi ty kotce a já na vlastní oči uzřel Pražského vetřelce. Kleopatra, ještě lehce omámená narkózou tam seděla jak člověk, zuby vyceněný více než kdy jindy, navíc vydávající hrozivé pazvuky a celému tomu hororovému stavu ještě přispěla naježením svých chlupů.
Můj vážený čtenáři, chvílema se mi nechtělo věřit, že je to to mé milované stvoření. A i já jsem byl opatrný, nejdříve na ni chvíli mluvil, pomalu vsunul svou paži, až když začala zasouvat své vysouvací čelisti, vzal jsem ji do rukou a oddechl si s chutí.
Doma jsem ji samozřejmě patřičně vyčinil, že takto se dáma přeci nemůže chovat.

A její reakce?

No, zbytečné o tom psát.

 

Ale byly ještě zajímavější a hororovější příhody. Ale o tom až zase příště.

 

Předchozí díly věnované tomuto jednomu krásnému životnímu příběhu, jednomu z mnoha, naleznete zde:

Autor: Pavel Vrba | úterý 14.3.2017 19:10 | karma článku: 13,70 | přečteno: 254x
  • Další články autora

Pavel Vrba

Moji milí bakaláři,

dnes Vám budu vyprávět příběh kolegy z práce. Příběh, jehož autorem je sám život. Začátky mnohých bývají obyčejné a z počátku nezajímavé. Někdy však z prostých okamžiků vzniká hororový děj. Jako v tomto případě, kdy se ztratila

12.2.2024 v 19:00 | Karma: 17,03 | Přečteno: 740x | Diskuse| Ostatní

Pavel Vrba

Jako volič, daňový poplatník, ptám se vrchnosti

kdy už přestane dělat z lidí hlupáky. Jako volič a daňový poplatník nestačím zírat. Ze všech těch podivností plných pokrytectví a neřešení života obyčejných lidí. Kolik jsem už slyšel úlisných a falešných prohlášení za 30 let.

5.2.2024 v 9:00 | Karma: 33,08 | Přečteno: 1041x | Diskuse| Společnost

Pavel Vrba

Zima není vůbec nudná, naopak

a vůbec není černobílá, jak se možná některým zdá. Kolem nás lze spatřit tolik nádherných obrazů a detailů. Ta krása, má však svůj omezený čas.

25.1.2024 v 14:00 | Karma: 14,30 | Přečteno: 137x | Diskuse| Fotoblogy

Pavel Vrba

No co no, tak se omluví

zapomenout na nějakej ten milión v kapse, to je přeci normální. Před lid předstoupí, ručičkama rozhodí a omluví se. To se přeci může stát komukoliv. Kdo ví, co je vůbec pravdy na tom....

22.1.2024 v 8:00 | Karma: 35,65 | Přečteno: 986x | Diskuse| Společnost

Pavel Vrba

Podivnosti myšlenek letošní zimy

roztodivná víra řidičů a cyklistů, u kterých bych zavedl tělesné tresty. Obrazy zimního počasí zamrzlé krajiny a nejspíše i mozkoven řady jedinců, pokud tedy vůbec nějaký mozek mají.

19.1.2024 v 19:49 | Karma: 15,90 | Přečteno: 299x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Podmínky míru musí určit Ukrajina, říká ministryně obrany Černochová

29. dubna 2024

Premium Ministryně obrany Jana Černochová (ODS) o sbírce na munici pro Ukrajinu, komunikaci náčelníka...

Vědmy jdou do akce. Mladé dronařky tvrdě cvičí a chystají se na Rusy

29. dubna 2024

Premium Ukrajina (od zpravodajů iDNES.cz) Válka na Ukrajině je v nemalé míře válkou dronů a technologií. Ukrajina, ale i Rusko je vyvíjejí,...

Americkou Oklahomu a okolní státy zasáhla série tornád. Úřady hlásí čtyři mrtvé

28. dubna 2024  22:16

Nejméně čtyři mrtvé si vyžádala série tornád, která od sobotního večera zasáhla Oklahomu. Podle...

Nikdy nekončící hrozba. Finsko si zvyká na nový vztah s Ruskem

28. dubna 2024  20:49

Ozbrojení finští pohraničníci na běžkách střeží východní část země, nejnovější a nejdelší hranici...

Svatý grál na suchou kůží na nohou. Přečtěte si, co vám pomůže!
Svatý grál na suchou kůží na nohou. Přečtěte si, co vám pomůže!

30 uživatelů eMimina mělo možnost otestovat krém na nohy od Manufaktury z kolekce Louka. Pomohl vám na suchou a hrubou pokožku chodidel? Přečtěte...

  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com