Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Trochu jste mi připomněl slova režiséra Krejčíka, když vstupoval do Síně slávy a přebíral ocenění...ta mi utkvěla v paměti a bylo na nich hodně pravdy...

R^

1 0
možnosti
Foto

Miroslavo, škoda že si ta slova nevybavuji. Ale moc děkuji za návštěvu a za komentářR^

1 0
možnosti

Pavle, tak to se ti teda fakt povedlo!

Palec nahoru!

1 0
možnosti
Foto

Maruško, moc ti děkuju, snažil jsem se ;-D

1 0
možnosti
Foto

Pavle, to jsi perfektně vystihl.. Karma, jako Brno. R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Přemku, no snažil jsem se. A tobě děkuji za návštěvu a komentářR^

0 0
možnosti
Foto

Pavle, vždy je to vlastní volbě, koho volit, jak číst, jak vnímat? A co si z toho odnesu pro sebe. A co dám druhým. Někomu vyhovují a ulevují vulgarity, někomu slušná slova.

1 0
možnosti
Foto

Ivanko, moc ti děkuji za návštěvu i za názor.:-)

0 0
možnosti

Výborně napsaný, splňuje přesně to, co od blogu očekávám: vede k zamyšlení. Díky

2 0
možnosti
Foto

Paní Martino, děkuji Vám nejen za návštěvu, ale i komentář. Ono to je většinou o tom zamyšlení. A tak se o to i snažím.R^

0 0
možnosti
Foto

Pane Josefe, děkuji za návštěvu:-)

0 0
možnosti

J31o47s86e77f 54H69e74j67n87a

25. 11. 2016 15:12

R^R^R^ sklízíte potlesk za myšlení a o je fajn....

2 0
možnosti
Foto

Josefe, já se snažím tak nějak vždy právě o to zamyšlení. I když raději mám ty svá témata. Vám Josefe rovněž děkuji za přečtení i za komentářR^

0 0
možnosti

...... osobitý, uhlazený, jemný, kultivovaný styl !,- na rozdíl od prezentace obhroublé, agresivní,- navíc podkreslené patřičným ideonábojem a jedinou pravdou ! ....skvěléR^

0 0
možnosti
Foto

Pane Petře, jen takový test a prověření. Jsme lidé a s lidmi cloumají emoce. A tak bychom se měli učit je zvládat. Je to těžké, vím to sám. Každopádně Vám děkuji za přečtení a komentářR^

0 0
možnosti

Teda, říkal jsem si, jsi to opravdu ty!? Ale dočetl jsem až do konce a jasněR^ Ta první fakta jsou to, co se běžný člověk o běžném politikovi zhruba může dozvědět. Dále už se(u běžného) rozvíjí jen emoce a touha být chrabrý pod křídly médií. Super nápad, otestovat tu ROZDĚLENOU společnostR^:-);-D

3 0
možnosti
Foto

Romane předně díky, no snažil jsem se ty myšlenky zakamuflovat ale jak vidno mnozí mě lehce prohlédli.:-)No ale udělat takovou pomyslnou sondu do našeho vnímání, není lehký. A tak neboj, příště se zase vracím do normálu, mě tyhle společenský vlny tak nezajímají. :-)R^

2 0
možnosti

:-).......Díky za pěkný článek a za to super video ! R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Stanislave, díky za návštěvu a komentář:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com