Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

Děkuji Vám Pavle, vlny se nedají zastavit, ale nemusí nám podrazit nohy a nebo nás utopit či spláchnout R^:-)

4 0
možnosti
Foto

Jani, vše je jen o tom, co sami v sobě připustíme. Janí, Vám děkuji za návštěvu a za komentář:-)

1 0
možnosti
JT

Pavle, hezká sonda s provokativním názvem a perexem. Povedlo se. Kdysi byla dětská soutěž (a také kreslený vtípek s nedokončeným kosočtvercem na tabuli, moderátorem soutěže a hlásícími se dětmi) a textem moderátora, který říká: "..á modří už vědí":-) Takže také nevím, kdo bude kandidovat a pak (až to bude známo)svůj výběr zvážím a v prvním kole budu volit srdcem a pak se uvidí.

3 0
možnosti
Foto

Jene, no ale je to fuška to pěkně poskládat, aby ta pastička byla dobrá. A k té volbě? Vlastně jsem to tam napsal. Tobě děkuji za návštěvu a za komentář.R^

3 0
možnosti
Foto

J91a76n 74P68r53a95ž92á66k

25. 11. 2016 10:02

R^Tak jedno vím jistě, Pavle, a to že prezidenta volit budu, tedy pokud mě do té doby neodnese čert:-)

A ještě jedno si dovolím uvést, že s pravděpodobností, která se limitně blížím stu procent, to nebude zrovna tenhle člověk;-)

6 0
možnosti
Foto

Honzo, též doufám, že bude mnohem lepší výběr, než u té poslední. Ale to mé zamyšlení a provokativní sestavení není o současné hlavě státu. Tobě děkuji za návštěvu a za komentářR^

3 0
možnosti
Foto

Inu, doba je uspěchaná a mnohý člověk přelétává řádky v textu v domnění, že ovládá rychločtení a přitom vstřebává jen zvýrazněný text či jeho části. Markantní je to na blozích, kde k tomu třeba navíc přistupuje jako k textu nehodnému přílišné pozornosti a navíc už s vytvořeným závěrem, takže o jiné názory nemá přílišný zájem.

A tak se objevují reakce podivně nekorespondující s textem, na nějž reagují a mnohdy i rozhorlená a plamenná slova k textu, který je ale s reagujícím souznějící. :-)

Já proto vítám každý text, který odlehčuje dosti nesmiřitelné prostředí a zlehčuje virtuální vášně míhající se blogy.

Právo volby je na vaší straně, jen pozor, aby se volícího nestal vůl....emi jiných zmatený člověk zírající na výsledek své volby.

A protože je naprosto nekonzistentní začátek a závěr blogu tak vím, že mohu s klidnou duší poděkovat vám za zachování si nadhledu a nešíření nečtenosti a nečítávanosti mezi zdejším pobyvatelstvem.

Karma vám. R^

4 0
možnosti
Foto

Pane Pavle, máte naprostou pravdu, doba je uspěchaná, texty se valí jako lavina. Tento můj vznikl jako takový test našich reakcí. Vám Pavle, děkuji nejen za přečtení, ale i diskusní příspěvek.R^

1 0
možnosti
Foto

NO! Poňádž sem už přečetla nějaké Vaše bolgy, sem se nenechlala ošálit, jen jsem čekala, co bude.;-DR^

3 0
možnosti
Foto

No, paní Vlasto, teď jste mě teda pěkně dostala. To musím veřejně uznat. A to jsem si myslel, jak jsem to udělal fikaně. A Vám plným právem patří nejen poděkování za přečtení a komentář, ale především, že jste mi nesedla na lep. :-)R^

0 0
možnosti
Foto

Jen taková malá sonda o tom přemýšlení, takový nápad. Tobě děkuji za návštěvu a za přečtení.R^

1 0
možnosti
Foto

R^!

Ano Pavle, je to tak. Nejen na blozích. Obecně. Zkratky. Tučně vytištěné, ,,šikovně" formulované, atd. Jinak vědomý kalkul pracující s lidským podvědomím.Ale tak bylo vždy. Jen ,,pokrok" to rozšířil, a to až bezbřehý. Lidi sou lidi (J.W.). Ovšem, co ,,kus", to originál;-) Jak občas říkával, dávno tomu, jeden z mých za můj život mnohých šéfů (ale ten byl opravdu dobrejR^): ,,Nikdo nejsme andělé";-)

5 0
možnosti
Foto

Jirko a ten šéf měl pravdu, nikdo nejsme dokonalej. Nikdo. A díky za nakouknutí a komentář.R^

1 0
možnosti
DV

D53a18v87i79d 23V81l61k

25. 11. 2016 9:34

Náčelníku, ty jsi agent provokatér, jen nevím z které strany? Hele já ho volit nebudu, protože je to člověk u kterého nad službou národu a zodpovědností vždy zvítězí jeho přebujelé ego. A být v jeho věku egomaniakem je prostě už diagnóza. Ale jinak dík ,trošku jsi mě po ránu probral;-D

3 0
možnosti
Foto

Davčo, já vím. Já prostě udělal takovej hokus pokus a test. A nakonec, mé vyjádření je na konci toho mého zamyšlení. Davčo, tobě díky za návštěvu a komentář.;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

A15l80e64š 35P49r53a37g27e39r

25. 11. 2016 9:31

myslím si, že zde na Blogu je většina čtenářů normálních, většina si blog přečte a odejde, nepíše pod ním nesmysly, někdy je článek dobrý a inspirativní, někdy si člověk říká, co je to sakra za blbost, proč zrovna tohle musel někdo vypustit, co asi žije za život...

2 0
možnosti
DV

D87a95v66i90d 27V22l28k

25. 11. 2016 9:35

Aleši to máte pravdu,ale je to většinou mlčící a neviditelná většina, což taky není dobře.

1 0
možnosti
Foto

Miloše Zemana nebude moci volit, protože nebude se ucházet o zvolení.

0 0
možnosti
Foto

Jiří, děkuji za návštěvu, ono to ale o Zemanovi není:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com