Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pavle. především Vám moc děkuji za tu nesmírně náročnou práci, kterou děláte V

1 0
možnosti
Foto

Marku, moc děkuju, musíme.R^

1 0
možnosti
Foto

Paní Karlo, děkluji Vám za přečtení a přeji pevné zdraví

0 0
možnosti
Foto

Pavle, ano, velice ráda dávám tomuto blogu karmu. Střízlivě a upřímně napsáno.R^

3 0
možnosti
Foto

Jitko, moc ti děkuji nejen za přečtení, ale i komentář. Já napsal jen to co si myslím, co vidím a v čem žiju

1 0
možnosti
Foto

Naději máme v Bohu živém...

1 0
možnosti
Foto

ale i sami v sobě, v darech a poslání i v tom, že jedni druhých břemena nesme. A Vám Jiří děkuji za návštěvu a komentářR^

1 0
možnosti
Foto

J96a54n 22A82n28d81r46l15e

26. 3. 2020 12:41

Pavle, dik a drz se R^

dame to :-) jak jinak...

1 0
možnosti
Foto

Honzo, přesně tak a moc díky za návštěvu a komentářR^

0 0
možnosti
IL

I31v24a54n13a 68L58a43n48c21e

26. 3. 2020 12:37

Nepotěšil jste mě...:-(

0 0
možnosti
Foto

To nevadí, přes to nepotešení děkuji, že jste ke mě zabloudila a přeji Vám především v dnešní době pevné zdraví.

0 0
možnosti
RP

A snad poprvé v diskuzi dávám za blog upřímnéVa Vy víte jak to myslím;-).

2 0
možnosti
Foto

Radko, děkuji Vám za přečtení a komentářR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com