Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZH

Teda vůbec nechápu, jak se moje žena ocitla ve Vaší kuchyni. ;-D

1 0
možnosti
Foto

Zdeňku, předně Vám děkuji za návštěvu, ale i za komentář. No zrovna dneska jsem s jedním známým řešil, zda ta moje a jeho nejsou segry. Obávám se, že jsou tedy 3. ;-D;-D;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

Pavle, česnek je dobrý a zdravý. Odpuzuje a ničí nejen viry a bakterie, ale také snoby. Nevím, proč jsi se snažil ty stopy po česnečce uklízet. Právě naopak, česnek musíš jíst pravidelně a své ženě vysvětlit, že to také musí dělat, pak jej cítit ani nebude. Česnečka byla jistě jen předkrm, pak si ten zbytek od včerejška mohl dojíst. Vlastně jsi měl udělat česnečky o něco více, i pro ženu. Před spaním jste mohli získanou energii a chuť na sex (česnek ji posiluje) zdravě vybít. Nerad to říkám, ale ženu musíš postavit před dvě možnosti:

1. Jíst s Tebou pravidelně česnek a už Tě za česnečku nikdy nekritizovat, ale ji s Tebou konzumovat. Pak si navzájem po česneku smrdět nebudete.

2. Odejít. (a. Ještě nejsi tak starý a chtivých žen je na světě stále více než dost. b. I bez ženy se dá chvíli žít.)

Odkazuji na jeden článek o česneku

https://chudacek.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=348861

1 0
možnosti
Foto

Jardo, já ti moc děkuji nejen za přečtení, ale i krásný komentář. A na ten článeček mrknu. PS: No, opsal jsem to trošku s nadsázkou.:-)R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Zbyňku, moc Vám děkuji za návštěvu

0 0
možnosti
RE

Tak to tě Pavle vřele lituju! Já mohu klidně, za přítomnosti Jaru vařit česnečku, chodit bos a dokonce se i na libovolný čas pohroužit do své "krabice Ničeho.":-)

2 0
možnosti
Foto

Romčo, moc díky za nakouknutí a komentář. A díky za zastání, ale je to psané i s troškou nadsázky, byť by základy jsou pravdivé. Já jsem rád, že Columbovou mám. ;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Česnek je prevít, ten jen tak lehko neodstraníš. Jediné východisko...už nikdy nebýt sám;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Nebo na vždy Jituš ;-D;-D ale já jsem v tom nevinně- to sousedi ;-D;-D;-D;-D;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 17,03
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com