Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ Joo. Prát se za věci, o něž se máme starat, jež nám byly svěřeny nebo si nás našly... to by každý měl :-)

4 0
možnosti
Foto

Paní Veroniko, děkuji Vám za návštěvu a komentář. Nejhorší je, že třeba ta půda, to je průšvih. A mnoha budoucím generacím

0 0
možnosti
Foto

R^pravda jest-karma a souhlasR^

2 0
možnosti
Foto

Libuško, moc děkuji za návštěvu a komentářR^

0 0
možnosti
Foto

Ivane, děkuji Vám za přečtení a komentářR^

0 0
možnosti
AL

Mám rád blogery, kteří píšou své skuteční názory a nenechají se ovlivnit blogerskou sociální bublinou v honbě za karmou.

Děkuji pane Vrbo za článek.

Přeji bezva víkend a dávám karmu.

.

P.S. Pište prosím častěji.

R^

13 0
možnosti
Foto

Dobrý den pane Ličko, předně Vám velmi děkuji za Váš čas věnovaný přečtení mého názoru a za komentář. Já se snažím psát jen a jen svoje názory, pohledy a vidění světa. Nemám zapotřebí honit se za ěnčím, co je tak pomíjející. Na druhou stranu se přiznám, že na tato témata píšu nerad. Mám raději psát něco pěknýho, co třeba potěší,či připomene. I Já Vám přeji krásný víkend, i když jak se zdá poněkud v zimním hávu. R^:-)

0 0
možnosti
Foto

J74a36n 38Š53i95k

17. 3. 2018 14:28

Dobrý den, pane Vrbo. Děkuji za hezký článek. A nejste sám, kdo si vzpomněl na svazáky. R^

18 0
možnosti
Foto

Dobrý den pane Šiku, předně děkuji za Váš čas, který jste věnoval přečtení mého názoru.Bohužel, na aktivní svazáky si v posledních měsících vzpomenu často. Záměrně jsme to napsal do roviny toho, k čemu jsou lidé absolutně laxní. Nejsem žádný ekolog , ale koukám se jen kolem sebe.

0 0
možnosti
Foto

Jirko, zdravím, nemohl jsem prostě k tomu nenapsat svůj názor a moc děkuji za návštěvu a komentářR^

1 0
možnosti
Foto

Velká karma, Pavle.

A k těm polím: Letěli jsme do Řecka a dostali jsme "parkování zdarma". A tak jsme dojeli do Buštěhradu, kde na mnoha hektarech polí vzniklo obrovské parkoviště. Nese to asi tak 100 x víc, než zemědělská činnost.

5 0
možnosti
Foto

Jíří, děkuji za přečtení a komentář. Jak jsem napsal výše, napsal jsem svůj názor právě v kontextu našeho pokrytectví.

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com