Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OU
Uživatel požádal o vymazání
3 0
možnosti
Foto

Ivane, velmi ti děkuji nejen za návštěvu, ale rovněž za komentář. Tvých slov si vážím

0 0
možnosti
Foto

Josefe, děkuji Vám za návštěvu a komentářR^

0 0
možnosti
LV

Orné půdy ubývá daleko více díky melioračním opatření ze 70. a 80. let, kdy jsme poroučeli větru dešti, narovnávali vodní toky, odvodňovali pole, a dneska se nestačíme divit, že se nám ztrácí milimetr a půl ornice ročně. Těch pár skladových kostek, které vidíte kolem Vašich Nehvizd, je proti tomu prd do Stromovky.

4 2
možnosti
LV

Omluva - centimetr a půl

1 0
možnosti
MD

Asi je toho ve vas vic, tak jste to jaksi spojil dohromady. Kazdopadne je to vypoved rozumneho a vnimaveho cloveka. Hezky clanek.

6 0
možnosti
Foto

Pane Miloši, předně Vám děkuji za přečtení a komentář. A máte pravdu, je tam víc témat, o kterých bych mohl napsat mnohem větší text. Ale jsou okamžiky, kdy se vše propojuje.R^

0 0
možnosti

Děkuji za střízlivý a jasný názor. KarmaR^

3 0
možnosti
Foto

Pane Petře, já děkuji Vám za přečtení. Ale jen jsem sepsal svůj názor v mém viděníR^

0 0
možnosti
Foto

Ladislave, děkuji Vám za návštěvu a komentářR^

0 0
možnosti
Foto

Maqrtino, moc děkuji za návštěvu a komentářR^

1 0
možnosti
RP

Lépe to nejde napsat.R^ K té toleranci.. naučíte se s ní zacházet až když jak se říká na vás taky náhodou dojde....I když někomu nepomůže ani to.

6 0
možnosti
Foto

Radko, já Vám děkuji nejen za návštěvu, ale i komentář, ke kterému není co dodatR^

0 0
možnosti
KP

Citim to podobne, moc hezky napsanoR^

3 0
možnosti
Foto

Pane Pěnkavo, moc Vám děkuji nejen za přečtení, ale i komentář, ve kterém je všeR^

1 0
možnosti
JR

J42a93n 28R75á51ž

17. 3. 2018 15:19

Nezbývá, než dát karmu a tím vyjádřit plný souhlas s textem.R^

11 0
možnosti
Foto

Jene, děkuji Vám za Váš čas věnovaný přečtení mého názoru. Vážím si toho.

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com