Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

VPavle, vnimam to uplne stejne a jediny rozdil je, ze v kocicim vydani:-)

1 0
možnosti
Foto

Honzo, když jsem vzal do rky ten pomyslný bílý papír a začal psát, vzpoměl jsem si na Lindu a všechny ty krásé odkazy. A to mě ještě více utvrdilo v tom, že ti naši miláčci ve svých životech nesli poslání, které jim jen pomáháme do jisté míry šířit dál. A tobě Honzo děkuji za pochopení, podporu a tu dnešní návštěvuR^

1 0
možnosti

Pavle,VVVR^...i já se moc těším na pokračování. Je z toho znát, že píšeš srdcem...

1 0
možnosti
Foto

Maruško, moc ti děkuji za návštěvu a za krásný komentář. A neboj , pokračování bude, vždyť to je plné nádherných humorných zážitků

1 0
možnosti
JS

R^:-) Psí a kočičí věci, jsou věcmi veskrze lidskými :-) Pěkně napsáno, Pavle.

1 0
možnosti
Foto

Jani, moc ti děkuji a máš naprostou pravduR^

1 0
možnosti
MV

Pavle, na pokracovani se tesim!

fajnovy dny i pres ty vsechny pliskanice kolem preju.

1 0
možnosti
Foto

Marku,moc ti děkuji nejen za dnešní návštěvu a krásný diskusní příspěvek, ale také za ten poslední. Tam jsem neměl sílu moc reagovat. R^R^ Snad ta pokračování, proložené i humornými okamžiky se budou líbit

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 17,03
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com