Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

Já ty blogy, beru jako dobrou formu dialogu a snažím se být shovívavý. Život ukazuje stále to stejné. Je zde tužba po tom opravdovém - k tomu pak dobrý zhmotnělý jedinec, dříve kněz ... Čím je člověk slabším - tím více inklinuje. V různých příspěvcích se pak objevují prvky nenaplnění revoluce, tužby silné ruky , strany ... Přitom je to pořád člověk samotný - který si má a svobodně může to očekávané vyvolat sám ! Bez M.Zemana - s ním .... Již naši moudří předci - Zasaď strom + syna (dceru) + cosi postav .... Toť bohatý program pro každého . Žádný Prezident v tom nepomůže ... :-)

0 0
možnosti
Foto

Pane Miroslave, předně děkuji za přečtení, ale také komentář, ke kterému není co dodat.R^

0 0
možnosti
Foto

Nebudu s vámi diskutovat;-), karma. Ale dá to fušku, za čtyři roky rozeštvat ideálně fungující společnost. Zeman se tak řadí po bok Supermana a místo dalšího volebního období to zkusí ve filmu.

5 1
možnosti
Foto

Jaroslave, děkuji Vám za přečtení i za diskusní příspěvek. Jen doufám, že při další volbě bude nominováno dost skutečných osobností, ze kterých bude možnost si vybrat. Ta poslední se řekněme celkově nepovedla.

1 0
možnosti
Foto

O87t83t96o 63Č48e33r84n54ý

18. 11. 2016 11:21

Ten vtip s těmi paklíči je jedinečný a hodně vystihuje. Každý, kdo je hodně viditelný bude rozdělovat. Každý má své fanoušky a odpůrce. Je to přirozené. Nepřirozené je, když se to používá jako zbraň. Popírá se tím právě ten fakt, že v demokratické společnosti je právě rozdílnost nositelem názorů. Pokud je smím volně vyslovit, aniž bych byl za to vláčen močůvkou, pak je to v pořádku. Jinak je cosi shnilého ve státě dánském, řečeno s klasikem.

10 0
možnosti
Foto

Pane Otto, nejen to vláčení močůvkou, ale i každodenním chováním. Proto jsem to napsal v tomto kontextu. A Vám děkuji za přečtení a diskusní příspěvek.

0 0
možnosti
Foto

J20a15n 58P85r94a98ž57á93k

18. 11. 2016 11:14

Pavle, to je těžké. Hodně lidí je snadno manipulovatelných a vzedmout v nich nějakou emocionální vlnu není tak složité. Třeba při oslavách sportovních vítězství nebo, abychom byli u tématu, názory těch či oněch politiků. Ostatní už tkví v tom, jak to ten který pozorovatel vnímá a pojmenuje, například vlastenectví, sjednocení nebo zrovna to rozdělení.

Za článek karmaR^:-)

5 0
možnosti
Foto

Honzo, já vím, že to není jednoduché a především vše souvisí se vším. Nadarmo není psáno: Národ má vládu, jakou si zaslouží. Já v tom zamyšlení jen to pomyslné zrcadlo posuzování natočil na nás.:-) Honzo, děkuji ti za přečtení i za komentářR^

1 0
možnosti
VK

Teď jsem se díval na ČT a v reportáži mezi podporovateli Zemana pochodoval dědoušek s vlajkou pohraniční stráže. Takový jsou rozdělení dávno....;-D

4 0
možnosti
EK

Ti, co hovoří o rozdělené společnosti žádnou jednotnou společnost nepotřebují. Z takové spolkečnosti by se totiž nemohli vydělovat jako nositelé té jediné pravdy. Máte pravdu, že Zeman je pro ně pravým požehnáním z nebe, nemá takovou moc, aby jim mohl nějak ublížit, ozvat se proti praktikám těch skutečně mocných, na to jsou příliš zbabělí. A jejich slovník je oproti Zemanovu o několik řádů vulgárnější, třeba takový slavný výtvarník Černý, to se ani nedalo číst. A když se jim to vytkne, tak se začnou ohánět tím, že můžou, protože Zeman... Jsou jak malé děti. "Paní učitelko, von si začal!

9 0
možnosti
Foto

Paní Evo, proto jsem tu otázku vztáhl na nás všechny. Když někdo krade, nebudu přeci krást také. Co se týče pana Černého, to nebudu komentovat, protože nechci klesnout na jeho úroveň. Vám děkuji za návštěvu a komentářR^

3 0
možnosti
SB

Vystihl jste to úplně přesně.

Nikdy nemůže společnost rozdělit jeden člověk, protože společnost je názorově rozdělená vždycky.

Jestli si někdo myslí, že kdyby nebylo Zemana, tak bychom všichni táhli za jeden provaz je to totální nesmysl.

V současné době by nás především měla trápit migrace a islamizace Evropy.

Vše ostatní ve srovnání s tímhle problémem je zcela marginální.

9 1
možnosti
LK

prezident má rozdělenou společnost spojovat, spojená společnost je silná a dokáže si poradit se všemi problémy. Rozdělená společnost na skutečné problémy nemá čas.

4 0
možnosti
Foto

... zdravím, když už si tedy Pavle použil přesné znění názvu mého článku, asi bych se k tomu měl nějak postavit - tedy alespoň já to tak cítím:-), no - nevím; v souvislstech v článku řečených, jsi mne někam zaškatulkoval - no, co naplat - a co k tomu říct? Snad jen, že děkuji.:-/

3 0
možnosti
Foto

Karle, to máš pravdu, že vlastně k tomu zamyšlení mě přivedl tvůj článek. Ale v jedné věci se malinko mýlíš, nezaškatulkoval. Děláš i pěkné články. Měl jsem na mysli úplně jiné autory a diskutéry. Ale přiznám se, že od tebe mám raději právě ty jiné věci, ale to je jen můj pohled jako čtenáře. Tak neklesej na mysli;-) A hlavně díky za nakouknutí

1 0
možnosti
Foto

Ono totiž je totiž poněkud trapné a komediální, tvářit se pohoršeně nad výroky našich představitelů a při publikování svého názoru být ve svém projevu úplně stejný či ještě horší.

Zdroj: http://pavelvrba.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=567982

Četla jsem a souhlasím.R^

4 0
možnosti
Foto

Paní Jiřino, děkuji Vám za přečtení i za komentář.R^

0 0
možnosti
MB

Abych pravdu řekl, mne ty zanícené diskuse o p. Miloši Zemanovi udivují ! Osobně jej chápu, jako viditelnou poslední bytost Revoluce. Dostal tedy pašalík ... Za největšího nepřítele u něj spatřuji jej samotného a jeho věk se zdravím. "Jeho přínos", spatřuji v tom, že Přímá volba ukazuje za podstatu nedomyšlenosti - Má částečný mandát, nemá pravomoci. K tomu vklad, asi i nechtěný, že probudil Občanskou společnost. Lid se aktivizuje, projevuje - přemýšlí ... Projde dějinami, bude zapomenut. Přesně jako onen bonmot - "Vládl v epoše Karla Gotta" ... Ještě má šanci, důstojně svou pouť politikou opustit. Jsem za sebe přesvědčen, že bude donucen - svým vlivovým okolím, kandidovat znovu. Prohraje, buď volbou nebo věkem a tak utrží mega ránu svého Ega. Myslím, že to nebude ochoten riskovat ...

3 1
možnosti
Foto

Miroslave, předně Vám děkuji za přečtení i za komentář ke kterému bych jen dodal, že přímou volbu vidím jako nejlepší. Otázka druhá je však, jaké se ukáží osobnosti. A taky dost na tom, jak přemýšlíme, zda-li jdeme či nejdeme volit. Je to složité. Proto to mé zamyšlení není úplně o Zemanovi, ale o nás, tedy o tom, co vidím, že je špatně.

2 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com