Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J24a98n 63Š54u77r95c

25. 5. 2015 12:02

Karma a velká. Perfektně napsáno Pavle. To zase budou rudí exoti ječet...

3 3
možnosti
Foto

Honzo já děkuji za návštěvu a na druhou stranu, když to hloupej člověk poplive a ječí, svědčí to jen o dobře napsaném tématu. Obzvláště , když se tam sám najde. Honzo děkuji za návštěvu a přeji hezký den.:-)

0 0
možnosti
PZ

P46a47v15e83l 89Z81e43m41a39n

25. 5. 2015 11:54

vypůjčím si vaši větu "Mě vadí hlupáci, sobci a podrazáci." a dodám, jako jste VY - víc k vašemu jednostrannému povýšeneckému pohledu na věc nemám co dodat :-/

0 5
možnosti
Foto

Milý pane Zemane, předně děkuji za návštěvu mého článku, který Vám dal aspoň možnost projevit svůj názor. Já Vám tímto děkuji a hlavně si vážím toho jak jste mě zařadil. Děsil by mě opak.:-)

0 0
možnosti
BT

velmi dobře, velmi dobře, chválím hlasem velikým

4 0
možnosti
Foto

pane Bedřichu jen napsaný můj názor a jak to vidím já. Ale děkuji Vám za návštěvu. R^

0 0
možnosti
Foto

R^

Nedělám si iluze o úrovni některých exemplářů, ale jako bych za tím viděl "rudý koutek". Což je ještě horší.

2 2
možnosti
Foto

Pavle, když ono to je tak nějak promíchané. Těžko říci. Ale Vám děkuji za návštěvu a komentář . R^

0 0
možnosti
Foto

Děkuji za návštěvu:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com