Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Skvělé. A velmi záslušné. R^

3 2
možnosti
Foto

paní Sylvo děkuji za návštěvu

0 0
možnosti
Foto

R^ a karma. Více asi netřeba.........

2 1
možnosti
Foto

Tomáši děkuji za komentář a návštěvu.

0 0
možnosti

Já osobně nemám rád heroizování jákýchkoliv lidí a povolání. Někteří si heroizují vojáky, jiní sportovce, další zpěváky či herce. 

Co se vojáků týče, pravdu mají obě strany. Na jednu stranu je to tvrdá, nebezpečná práce, která člověka změní. Na druhou stranu, jsem si jistý, že pro více jak polovinu byly hlavním motivem peníze. Nemám statistická data, ale mluvil jsem se dvěma a neměli iluze. Práce vojáků si zaslouží úctu a rozhodně si nezaslouží názvy jako žoldák. Ale, na druhou stranu, zase jsem proti přehnané glorifikaci.

0 0
možnosti
Foto

pane Pavle děkuji za Váš názor.

0 0
možnosti
Foto

Pavle, v době hokeje bylo vlastenců mnoho, kéž by jimi zůstali také po hokeji...

4 0
možnosti
Foto

Horste asi tak nějak. Ty máš výhodu, že to můžeš navíc porovnávat tak nějak  nadčesky.  Díky za návštěvu.

0 0
možnosti
JM

Pane kolego nevidím souvislost mezi vlastenectvím a výjezdy do vzdálených zemí a zabíjením jejich občanů. Voják který padne při obraně své vlasti je u mně hrdina. Voják který padl při okupaci cizí země která nám nic neudělala, je někdo koho si absolutně nevážím. Ve vašem článku je řada nepravdivých a zavádějících údajů. Václav Havel lidem zpočátku sliboval, že do NATO nevstoupíme. Většina stran neměla ve volebním programu členství v NATO, NATO bylo prezentováno jako čistě obranný pakt, a i když nikdy nikoho nebránilo, také v té době na ostatní státy neútočilo. Naše pomoc při okupaci Iráku neměla s naším členstvím v NATO nic společného. Nemuseli jsme se zapojovat ani do okupace Afganistánu, ani jsme nemuseli s vlastním zapojením NATO souhlasit. Tyto záměrné nepravdy z vás dělají v mých očích demagoga.

Co je ale hlavní, ten pán podle uveřejněných zpráv nebyl obviněn za vulgaritu, svých výroků, ale za svůj názor, že Čeští vojáci účastnící se zahraniční mise v Afganistánu jsou okupanti. Vojenská okupace je podle Wikipedie efektivní dočasná kontrola[1] nad cizím územím. Ten kdo ji vykonává je okupant. Jak si starší pamatují, Okupanti nikdy to slovo nepoužívají, ale vždy o ní mluví jako o pomoci.

Více o můžete dočíst v mém článku http://manukjan.blog.idnes.cz/c/463216/tak-se-nam-totac-vratil.html

4 6
možnosti
Foto

Děkuji za diskusní příspěvek a abych enbyl demagog rád bych si s Vámi ujasnil několik otázek :

1. Jak jsme se vlastně ocitli v NATO

2.Kdo nás zapojil jak Vy říkáte do okupace v Afganistánu.

3. Vy máte přesné znění obvinění daného pána?

4. Mohl by jste mi prosím objasnit, jakým způsobem probíhá zapojení naší země do celosvětového dění?

5. Mohl by jste mi prosím objasnit jaké pasáže mého článku jsou demagogické?

6. Váš článek jsem četl a řeknu rovnou, nestál mi poněkud za komentář.

2 0
možnosti
Foto

Ladislave jsem rád, že jste pochopil obsah, někteří ne.;-D

0 1
možnosti
Foto

R^Nojo, Pavle, závist, sobectví, povyšování vlastního názoru na svatý a neochota zamyslet se v širších souvislostech. To jsou vlastnosti lidí, kteří se projevují nejhlasitěji. Asi proto nám někdy připadá, že v naší společnosti převažují. Já se však domnívám, že to není pravda - no, spíš v to doufám;-)

4 1
možnosti
Foto

Honzo jak vidíš i ve zdejší diskkusi mnozí širší souvislosti jaksi nepochopili.  Jinak já v to doufám také.

4 0
možnosti
JC

Můj dlouhodobý a pevný právní názor je, že verbální trestné činy nemají nárok na existenci. Za slova nemá být nikdo nikdy trestně stíhán a trestán. Skutky jsou důležité, nikoli slova. Voda teče a řeč se mluví. Slovo je pouhé zvlnění vzduchu.

4 0
možnosti
Foto

Jaroslave ono i slovo spouští nenávist, xenofobii a války. Já rozumím tomu jak to myslíte, nicméně svoboda slova neznamená úražky, pomluvy a podobně. A to beru z hlediska ochrany osobnosti každého jedince.

0 0
možnosti

Obsah tohoto článku nijak nesouvisí se jeho názvem. Zabývá se pouze tím, proč byl ten názor špatný, a zcela pomíjí to, o čem je ten název: že u nás opět dochází k pošlapávání demokracie a stíhání za projevený názor. Pokud budeme tolerovat jen souhlasné názory, tak jsme jako oni.

9 1
možnosti
JH

J74a90n 50H29o27f93í68r76e12k

25. 5. 2015 12:40

Položme si otázku, co naši vojáci v Afghánistánu dělali? Bránili svobodu? Vždyť před pár lety byli členové Talibanu považováni za bojovníky za svobodu své země a Američané jin posílali zbraně. Dnes to jsou nepřátelé, protože chtějí žít po svém a nechtějí demokracii. Bojovat proti někomu jen proto, že jej NATO označí na nepřítele mi přijde dost slaboduché. Proč si myslíte, že se napříč naší zemí zvedá vlna odporu proto novele branného zákona, která nás prakticky staví do role užitečných idiotů USA?

viz - http://www.copywritingetc.bloger.cz

Novela branného zákona aneb vyhlášení války... Proti komu?!

9 1
možnosti
Foto

Milý pane Hofírku, předně děkuji za Vaši návštěvu a pak k té Vaší otázce. No možná by jste se měl ptát naší politické reprezentace, neboť zajisté víte, jakým způsobem se vůbec naše armáda někam dostane. To je vláda, parlament a senát a vrcholem všeho je hlava státu. No a všechny tyhle zástupce si v rámci parlamentní demokracie volíme. To je prostě fakt. Nicméně si vážím Vašeho slušně podaného diskusního příspěvku. R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com