Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Takové krásné, poetické odpoledne ve dvou...se svačinkou:-))))

Dyť to ty fotky potvrzují!

Parádní, Pavle!

1 0
možnosti
Foto

Maruško, přesně tak. A děkuji ti za návštěvu a komentář, Omlouvám se za pozdější reakci, ale nestíhám.

1 0
možnosti
Foto

Máš fobii z davů či co? :-D Mě ta parkovišťata u každé atrakce docela fascinují. Nějak mi přijde normální si tam dojít po svých.

1 0
možnosti
Foto

Fobiíí nemám, jen mám rád soukromí ;-D;-D;-D

0 0
možnosti

Musíte se s tím smířit, že dneska už toho ticha a klidu v přírodě moc nezažijete. A je to dobře, vidím kolem sebe jak mladé rodiny s dětmi se vrací k přírodě ...místo sezení u počítačů. Hezké fotkyR^

1 0
možnosti
Foto

Radko, moc Vám děkuji za přečtení a komentář. Je pravda, že příroda je lepší, než sezení doma R^

0 0
možnosti
Foto

Tam to taky neznám. Moc pěkný místo. R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Pavli, moc děkuji za přečtení a komentář.je tam krásně. R^

0 0
možnosti
Foto

Hezký výlet, štěstí, že ten balvan zůstal na svém místě...R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Horste, moc děkuji za přečtení a komentář. No, kdyby spadl, nebyla by to legrace

0 0
možnosti
Foto

J16a45n 25Š63i96k

9. 9. 2018 20:34

Jako vždy milé povídání a opět jedna fotka, která mě oslovila a nemohu se na ni vynadívat. Schody...:-) Děkuji a přeji hezký večer Tobě Pavle i paní Colombové

2 0
možnosti
Foto

Honzo, moc ti děkuji za návštěvu a komentář. A i my s Volumbovou ti přejeme krásný večer a krásné dnyR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com