Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zdarec, máš to pěkné.:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Pavle, hezké fotky z moc malebných míst. :-)

1 0
možnosti
Foto

Soni, moc ti děkuji za návštěvu a kometář. Přeji Vám hezké dnyR^

0 0
možnosti
Foto

Dobrá volba muziky, Pavle, k fotkám. R^

1 0
možnosti
Foto

Zuzko, moc děkuji za návštěvu a komentářR^

0 0
možnosti
Foto

Pavle, naše oči se stejně mají. Myslím, že nejhorší je pro člověka rakovina a hned potom ztráta zraku. Neslyšet je někdy i výhodné R^R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Horste, já ti děkuji nejen za návštěvu, ale i trefný komentářR^

0 0
možnosti
Foto

Pěkné, Pavle. Dík za Český ráj! R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Marku, já děkuji tobě, za návštěvu a komentář. A český ráj? Nádherný místoR^

0 0
možnosti
Foto

Pavle, je dobře, že to tak vnímáš ;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Jitko, moc ti děkuji za návštěvu a komentář. Vnímám to tak, nechci zblbnout :-):-)

0 0
možnosti
Foto

"vryly do paměti" - po l má být měkké i (podmět neurčitý, tedy my, shoda podmětu s přísudkem). Děkuji.

0 0
možnosti
Foto

A co fotky, líbí? O to tady jde především, nemyslíte?;-)

1 0
možnosti

Pavle, při pohledu na ty fotky si člověk připadá jako v ráji...tom č(Č)eském:-)) Fakt krása kam dohlédneš!

Paměť to je mrška...většinou ji prozradí sny. Co ta umí vylovit?!:-)

Díky za pohlazení.

1 0
možnosti
Foto

Maruško, moc děkuji za návštěvu a komentář, no a paměť, jak píšeš, je to mrška.R^

1 0
možnosti
Foto

Pavle, to si moje duše zase jednou pochutnalaR^ A Čechomor jsem si k tomu pustila jako bonus, tetelila jsem se spokojeností!!!:-)

3 0
možnosti
Foto

Zdeni, moc děkuji za návštěvu a komentář, byť by reaguji malinko se zpožděním:-)R^

0 0
možnosti

Při pohledu na fotky R^ mě hned napadlo jak jsou uklidňující....přesně jako paní Kolářovou .

2 0
možnosti
Foto

Radko, moc Vám děkuji za návštěvu a komentářR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com