Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^politiku už také vypouštím ze svého zorného úhlu, stejně jako z konce léta z ní na mě padá smutek:-/parádní blog PavleR^

2 0
možnosti
Foto

Libuško, je to lepší, stejně to s námi všichni myslí dobře jen před volbami. Libuško, moc děkuji za návštěvu a komentářR^

0 0
možnosti
Foto

Jirko, moc děkuji za návštěvu a komentář R^

0 0
možnosti
Foto

J48a47n 53Š50i36k

3. 9. 2018 19:28

Ahoj Pavle, je dobře, že Tě zajímají krásné věci a ne politika. Protože ty umíš krásné věci předávat dál. Díky R^

3 0
možnosti
Foto

Honzo, byť by se zpožeděním, děkuji za návštěvu a komentář a přeji krásné dny.R^

0 0
možnosti
Foto

Uklidňující fotky, Pavle. R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Pavli, moc ti děkuji za návštěvu a komentářR^

1 0
možnosti
Foto

Pavle, moc Vám děkuji, on ten Český ráj, je prostě pohádkový

0 0
možnosti
Foto

Martino, moc děkuji za nakouknutí i palec na horu:-)R^

0 0
možnosti
PK

I u nás je fajn a musím řící, že mě opět dostala příroda, která po několika týdnech smrtelného vedra se po dvou dnech deštíků zase vzchopila a rozveselila ....R^

1 0
možnosti
Foto

Petře, předně děkuji za návštěvu a komentář. Ano, i já v duši nalézám jisté potešení, že vše kolem začíná ožívat R^

0 0
možnosti
ND
Foto

Nadi, moc děkuji za návštěvu a komentář. Na druhou stranu v Českém ráji, je vše krásné R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 17,03
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com