Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Josefe, zdravím a děkuji za návštěvu a komentářR^

0 0
možnosti
TG

R^Krásné pokoukání i pro nepejskaře....:-)

1 0
možnosti
Foto

Tome, moc ti děkuji za návštěvu a komentář R^

0 0
možnosti

Pavle, naprosto souhlasím. Ten vztah je dobrovolný a rovnocenný (skoro:-D)

Marodím, a bodyguard Eda se ode mě nehne. A dělá to rád:-D

Měj se hezky!

1 0
možnosti
Foto

Maruško, nejen že ti děkuji za návštěvu a komentář, ale rovněž přeji brzké uzdravení a chválím Edu:-)R^

2 0
možnosti
Foto

Ta poslední věta je vyvedená.R^

A co ještě k tomu třeba kráva, vůl nebo souhrnně dobytek? Ty už jsou člověku nadřazené.:-)

1 0
možnosti
Foto

Jiří, moc děkuji za návštěvu a za komentář R^

0 0
možnosti
MV

jednou bych chtel bejt muj pes

1 0
možnosti
Foto

Marku, přesně tohle jsem řekl své fenečce dneska ráno, když jsem šel do práceR^ Marku, moc díky za návštěvuR^

0 0
možnosti
Foto

R^pes nejlepší přítel člověka ale člověk nejlepší poskok a sluha svého psa;-D

1 0
možnosti
Foto

Libuško, tak to je taky tak ;-D;-D Každopádně, moc děkuji za návštěvu a komentářR^

0 0
možnosti

Ten závěrečný citát je pravdivý víc, než si většina z nás je ochotná připustit;-)

Nejenže se někteří jedinci takto chovají (to je ovšem pouze hloupé přirovnání), ale prasata mají s člověkem i některé podobné fyziologické proporce - nedávno běžel v TV pořad o náhradě lidských chlopní právě za ty z výše zmíněných zvířat:-)

1 0
možnosti
Foto

Pane Marku, naprosto s Vašim komentářem souhlasím a děkuji Vám za návštěvu :-)

0 0
možnosti
Foto

Jako u nás. Akorát je to 3:1 R^

1 0
možnosti
Foto

Zuzko, no já mám doma jen Pražského krysaříka ;-D;-D Zbytek osazenstva je mamky.:-) Moc děkuji za nakouknutíR^

0 0
možnosti
LM

R^ Moc milé, jak se mají rádi.:-)

1 0
možnosti
Foto

Lucie, moc děkuji za nakouknutí a komentářR^

0 0
možnosti
Foto

Kočka šéfuje, u psa záleží, jak si ho vychováš.;-)

1 0
možnosti
Foto

Klárko, obávám se, že máš pravdu ;-D;-D. A děkuji za nakouknutí

1 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com