Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

No jo, změna image to není jen tak, to chce: vymalovat, obrousit, vyrovnat, obložit, složit, uložit, uklidit, uklidnit (se), atd. atd. Doufám, že výsledek nahradí vynaloženou námahu.R^R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Pavlo, no já také věřím v kýžený výsledek :-):-) A Vám děkuji za návštěvu a za komentářR^

0 0
možnosti
PB

....."nejdou zavřít dveře, se na to podívej",- "tak je nezavírej",- ... "ty jantare, nejdou zavřít dveře vod retichu;-€!" ,- ....taky už nejsu hodinovej manžel, tech pět hodin je takovej průměr, ale držím rekord se stavebnicou IKEA,- 12 hodin;-D!

1 0
možnosti
Foto

Petře, nezaložíme nějaký spolek?;-D;-D Jinak ty stavebnice nábytku- to je také dílo. A Vám Petře, děkuji za přečtení a návštěvuR^

0 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti
Foto

Ivane, tak to beze sporu. A vždy to stojí za to. Navíc, to je námět na psaní jako hrom, napsat ty příhody;-D;-DR^

0 0
možnosti
Foto

U tchyně po jejím vyexponopváním k jejímu synovi, jsme jednou s mou Columbovou malovali celý den i noc do rána, pořád se loupalo a bylo co škrábat a sádrovat. Columbova tedy ve tři ráno odpadla, tedy padla na postel v jiné místnosti. Já pokračoval do poledne bez spánku, a to už mi bylo 52. Staré zdi zlobí a dávají zabrat. V té době bylo ještě Československo a tapety skoro neznámé a nedostatkové zboží. Při té akci jsem byl v domnění, že se zkrátka československá zeď nechce kamarádit s německou barvou. Pavle, jednou konec bude, ale příjdou další nutnosti v bytě i jinde...R^R^;-D

1 0
možnosti
Foto

Horste, je to tak. Takový životní cyklus, na jedné straně skončíš a na druhé straně začneš. Ale zase je to dobrý námět na psaní, na příhody kolem toho;-D;-D;-D

0 0
možnosti
JS

R^:-) inu, práce na vlastním, je taky práce, ale ten pocit, když už je to za námi...;-)

1 0
možnosti
Foto

Jani, no máš pravdu, to bez debat.R^

1 0
možnosti
Foto

Alžběto, moc děkuji za nakouknutíR^

0 0
možnosti
RP

Ale dobré výsledky potom lahodí oku dlouho... Naše sestava měla zátěžovku.. vnoučatka jásala,skákala a ta dětská radost byla naše odměna. Tak nejen svíčková ale i pochvala Vás určitě zahřeje...a ta v závěru určitě příjdeR^R^ už jen si sednout a dívat se..

1 0
možnosti
Foto

Radko, nebudu mlžit, je to pravda:-) No, ale zase o tom napsat, to chce i prvky hororu;-D;-D a já děkuji za návštěvuR^

0 0
možnosti
DV

D86a70v89i27d 86V97l28k

11. 4. 2017 10:11

Já už jsem na malování rezignoval dávno.Nadělal jsem vždy takový nepořádek, že mi manželka malování zatrhla a volá se profík. Samozřejmě , že Macho samec jako ty to musí zvládnout sám to je jasnýR^

1 0
možnosti
Foto

Davčo, kéž by i Columbová dospěla ke stejnému názoru, jako paní Vlková ;-D;-D a tobě Davčo díky za návštěvu a komentář R^

0 0
možnosti
Foto

Zuzko, moc díky za nakouknutí a komentářR^

0 0
možnosti
TG

R^Ano, když je nějaký malér, může nás na chvíli utěšit, že to není Asie, ale jen Evropa. Ale opravdu jen na chvíli, protoře by nám dokonce stačil i ten malý Kypr....

Pavle, ale připadá mi, že tohle přeci nemůže kompenzovat pouhá svíčková. Doufám, že zapojení lustru navýší Tvoji odměnu minimálně na pořádného opeřence.....

1 0
možnosti
Foto

Tome, též v to doufám ;-D;-D Ale nevím, nevím ;-D;-D;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com