Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RP

Fotky R^ i když čtení trochu smutné..no ale já Vám snad začnu závidět to ranní brouzdání Hradcem..:-)R^.

0 0
možnosti
VF

Alespoň stručně, ale upřímně.

Krásné Vánoce!:-)

1 0
možnosti
Foto

Paní Věro, i to já přeji Vám. Prostě šťastné a veselé.

0 0
možnosti
Foto

Buďme vděčni za všechna malá každodenní štěstí. Přát si něco velkého je neskromné a k čemu vede neskromnost, hamižnost a nenechavost atd. atd., všichni dobře víme. Díky za krásné fotky (ve čtyři ráno - to je paráda!) a milá slova. :-):-):-)R^

1 0
možnosti
Foto

Pavlo, k Vašim slovům nelze nic dodat, snad jen, že Vám děkuji, že jste svůj čas obětovala návštěvě mého zamyšlení a krásný komentář. Budiž nám přány ty každodenní štěstí.R^

0 0
možnosti
Foto

Honzo, moc děkuji za návštěvuR^

1 0
možnosti
Foto

I malý Vánoční stůl je Vánoční stůl. I krátké zamyšlení se nad sebou je dobré. Skromnost a poznání jsou potřebné. Inspirující ulice bez lidí. Slova napsaná jsou jen polovinou smyslu. Melodie je odnáší a vrací. Člověče vnímej! Máš jednu z posledních šancí.

Tohle mne napadlo když prohlížím Tvé fotky Pavle. Díky.

1 0
možnosti
Foto

Marceli, co k tomu mohu dopsat, když jsi mé fotky pochopil a nejen je úplně přesně. A tak děkuji nejen za návštěvu, ale i to mé pomyslné odhalení.R^

0 0
možnosti
Foto

Pavle, máš problém se spaním;-D Krásné fotky, také se někdy odhodlám vstát brzy a jet fotit do Prahy ještě před prací. No moc často to však není. A také, tak brzy bych se bála. Řeším to dlouhým časem a tím pádem lidi "gumuji". Některé by to chtělo vygumovat úplně, ale to je jiná kapitola. Hezké svátky plné pohody;-D

1 0
možnosti
Foto

Soni, někdy je to těžké, i to donutit se a jít. Tobě každopádně Soni děkuji za návštěvu a za komentář. A to gumování? Vidím to stejně:-)

0 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti
Foto

Ivane, vím a moc si toho vážím, i když oba víme, že ta karma je jen přelud. Mnohem důležitější jsou pro mě slova, která jsi napsal níže.R^

0 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti
Foto

Ivane, a já děkuji za nakouknutí a komentář, který mě potěšil. Protože právě tvá slova, dávají tomu snažení smysl.R^

0 0
možnosti
Foto

Pavle, jsi KOLÍK, v učilišti jsme BOURÁKŮM také říkali PÍST!R^R^

1 0
možnosti
Foto

Horste, díky za nakouknutí i za kolíka, potěšiloR^

0 0
možnosti
TG

T60o80m44á67š 14G85a94y93e38r

21. 12. 2016 19:47

R^R^R^Krásný fotografie!

1 0
možnosti
Foto

Tome, velmi ti děkuji za návštěvu a za komentářR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com