Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti
Foto

Ivane, moc ti děkuji za nahlédnutí R^

0 0
možnosti

Ta mléčná voda mě fascinujeR^ ....voda ve všech podobách, ať je to moře, jezero, řeka, potok je úžasný fotografický cíl...

1 0
možnosti
Foto

Radko, máte naprostou pravdu. Navíc, když si člověk sedne a poslouchá, je to úplná symfonie. Radko, děkuji za nahlédnutí a komentářR^

1 0
možnosti

Zdarec, tohle se ti také docela povedlo.:-)

1 0
možnosti
Foto

Pavle, tak od tebe si takového ocenění moc vážím. A díky za nakouknutí

0 0
možnosti
Foto

Pavle fotky velmi dobré, voda je krásná ve všech podobách a zejména chlazená s bublinkama.;-D Prozraď prosím, fotka z mlýna, měl vodník polední pauzu nebo už šel do důchodu?R^;-D

1 0
možnosti
Foto

Marceli, předně ti moc děkuji za nahlédnutí i komentář. A ten vodník? Ten měl zrovna dovolenou, Prej Karibik nebo co;-D;-DR^R^

1 0
možnosti
Foto

Jak vidím, taky ses ohlížel;-)R^

1 0
možnosti
Foto

To je Jitko tak, když máme oba stejný pohledy ;-D A díky za nakouknutíR^

1 0
možnosti
Foto

Přesně něco takovýho jsem dnes potřebovala: zahřát se vzpomínkami, pokochat se pohledem na krásná místa, poslechnout si něco pohodovýho... Dnes byl fakt náročněj den!

Díky.:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Pavlo, tak to jsem moc rád.Moc děkuji za návštěvu a za krásný komentář, který dává smysl tomu, co dělám. A Vám Pavlo přeji odpočinutí po tom dnešku a hlavně zítřek už mnohem lepší.:-)

1 0
možnosti
Foto

R^To je nějaká móda, bilancovat foto úlovky uplynulého roku?;-)

1 0
možnosti
Foto

Klárko, mýlíš se, to není móda, to se prostě jen člověk prohrabuje archívem;-D

1 0
možnosti
Foto

Také voda umí vytvářet obrazy. PavleR^

1 0
možnosti
Foto

Horste, máš naprostou pravdu a já ti děkuji za návštěvuR^

0 0
možnosti

T87o65m97á82š 56G17a85y73e86r

21. 11. 2016 15:26

R^Překrásný fotografie, všechny! A ty holinky za to stály! A písnička s textem, který má co říct!!!!

1 0
možnosti
Foto

Tome, stály. Prootže bych v řadě případů prostě tykové fotky neudělal a tobě děkuji za nakouknutí a komentář.R^

0 0
možnosti
Foto

Skvěle zachycená voda! R^ Zvlášť ta s mlýnským kolem se mi líbí :-) Díky za sdílení

2 0
možnosti
Foto

Martino a já děkuji za nakouknutí, zrovna jsem na tebe vzpomínal v odpovědi Honzovi Pražákovi, jak jsme se tenkrát dohadovali právě na téma vody. Martino a tak já děkuji i za diskusní příspěvek.

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com