Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J19a18n 84P20r87a80ž30á83k

21. 11. 2016 14:49

R^Hezké fotky, Pavle. Nějak se doma nemůžeme shodnout na kouřové vodě. Soňa (odbornice) ji má ráda, ale já (laik) zas raději, když jsou vidět jednotlivé jiskřící kapičky:-)

1 0
možnosti
Foto

Honzo, no ono to je těžké, někomu se líbí protékající mlíko, někomu voda tak jak je. Vzpomínám si, jak jsem na samém počátku mého blogování vedl diskusi s Martinou Moudrou. Na druhou stranu, umíš si představit, že by jsme měli všichni všechno stejný? Já ne. A tobě Honzo děkuji za návštěvu a za komentář. A že pozdravuji Soňu :-)

1 0
možnosti
JS

Nádhera, Pavle, děkuji od VR^:-)

Potěšilo se oko i nitro :-)

1 0
možnosti
Foto

Jani, děkuji za nakouknutí a krásný komentář R^

1 0
možnosti
Foto

Jsem ráda, že mám kde brát.

Tady bylo krásně.

1 0
možnosti
Foto

Jiřinko, moc děkuji za nakouknutí a za komentářR^

0 0
možnosti
Foto

Moc pekny fotoblog. Vyrok Macciavelliho se mi libi. Co by asi tento clovek rekl k dnesni dobe, kdyby v ni zil?

3 0
možnosti
Foto

Jaroslave, předně tě zdravím a děkuji ti za návštěvu a za komentářR^ A co by tomu dnešku říkal Machiavelli to netuším, jen se obávám, že by to nebylo publikovatelné;-D;-D Jaroslave, ono jít tak nějak po těch nevyšlapanejch je těžký a pohodlnější je jít, kde už to je prošláplé, či zrovna společensky žádoucí.:-)

1 0
možnosti
Foto

R^ Ode mne bez komentáře. Stačí ,,jenom" vnímat. Obrázky i textR^

2 0
možnosti
Foto

Jiří a já děkuji za nakouknutí R^

1 0
možnosti
Foto

vždycky je kde brát, i když by se zdálo že ne :-)

2 0
možnosti
Foto

Věřím, že to tak je, alespoň já to tak mám a o tobě Jaromíre vůbec nepochybuji:-) Každopádně ti děkuji za nakouknutí a za komentářR^

1 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 17,03
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com