Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

J52o29s15e21f 59H76e35j86n16a

13. 10. 2016 10:43

Pokorně piznávám, že píšete dobře.R^

1 0
možnosti
Foto

Josefe, vážím si Vašeho komentáře a rovněž děkuji za návštěvu:-)R^

0 0
možnosti
Foto

Paní Alžběto, děkuji Vám za návštěvu a komentář. O krásných věcech se píše dobře. R^

1 0
možnosti
TG

T22o34m86á64š 91G45a32y31e10r

12. 10. 2016 22:14

R^Moc pěkný blog, Pavle. (A při pohledu na ateliér tu směs vůní barev, oleje a kdoví čeho ještě, cítím.... Těším se na pokračování....

1 0
možnosti
Foto

Tomáši, no co ti mám povídat, neskutečně zajímavé, lidské setkání. Však ta pokračování budou toho důkazem. Děkuji ti za návštěvu a komentář.R^

0 0
možnosti
Foto

Štěpánko, děkuji Vám za návštěvu a komentář.R^

0 0
možnosti
Foto

Pavle, jsi ŠPION v dobrém smyslu slova. R^

1 0
možnosti
Foto

Horste, moc děkuji a neboj ještě jsem toho vyšpionil víc a bude to velmi zajímavé.

0 0
možnosti
Foto

Ráda jsem se zastavila.

Zajímavé, pěkné čtení a záviděníhodný krásný ateliér.

1 0
možnosti
Foto

Paní Jiřino, za to Vaše zastavení Vám moc děkuji. Udělala jste mi obrovskou radost.R^

0 0
možnosti
Foto

J47a64n 69P48r23a25ž39á78k

12. 10. 2016 19:38

R^Hezký článek, Pavle:-)

1 0
možnosti
Foto

Honzo, děkuji ti za návštěvu a komentář, kterým jsi mě udělal radost.R^

1 0
možnosti
TT

Krásný článek i ateliér...Také bych takový chtěla...:-)

1 0
možnosti
Foto

Terezko, velmi Vám děkuji za návštěvu a za komentář. Ten ateliér jsem měl při rozhovorech možnost navštívit několikrát. Je to pokaždé zvláštní místo, kde se prolínají lidské osudy a lidské životy. Každopádně v příštích pokračováních se budu snažit přiblížit tyto osudy i obrazy.R^

1 0
možnosti
Foto

Jitko, děkuji ti, ty rozhovory jsou krásné a bude dřina vše zajímavě sepsat a ukázat. Moc ti děkujiR^

1 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com