Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Hezký blogR^ Je fakt, že se po jeho smrti čekalo, kdo asi zaplní jeho místo..ale čas ukázal, že nikdo takový není.

0 0
možnosti

Jsem ráda, že nebodují jenom články o politice a o utečencích ... Vždycky, když vidím Menšíka v TV, je mi najednou tak nějak pohodově a hezky, i když mi třeba chvíli před tím nijak zvlášť veselo nebylo. Děkuji :-)

1 0
možnosti
Foto

Paní Jitko, máte naprostou pravdu. Já se psaní o politice vyhejbám jak čert kříži, i když někdy, ale opravdu jen někdy prostě sklouznu. Mám raději psaní o hezkejch věcech, negativ je kolem nás dost. Jitko, děkuji Vám za návštěvu a za komentářR^

0 0
možnosti

T74o86m71á98š 19G92a81y80e42r

10. 10. 2016 20:25

R^Ano, Pan herec, dokázal přesvědčivě zahrát všechno. Díky za jeho pěkné připomenutí, Pavle!:-)

2 0
možnosti
Foto

Tome a já ti děkuji za nakouknutí a komentář R^

0 0
možnosti
Foto

Pan Menšík měl skutečně talent od Boha, škoda že ho někdy rozdroboval v příliš mnoha estrádách i plytkých roličkách, ale je mi jasné, že nějak se živit musel. Škoda, že se nedožil nových časů, zajímalo by mne, jestli by ještě zúročil své umění v nějakých novodobých vynikajících filmech.

Díky za vzpomínku.:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Pavlo, kdo ví. Já mám prostě pocit, že jeho místo zůstalo prázdné. Vzpomínám si, jak v 90 letech vznikali dokonce neskutečně zrůdná přirovnání, kdo že je jako Menšík. Pokud se nepletu, tak někteří viděli nového Menšíka i v Petru Novotném. No u nás je možné lecos. Vám Pavlo děkuji za návštěvu a za komentář.R^

0 0
možnosti
Foto

Pavle, i pro mne byl, je a vždycky bude, PAN herecR^;-)

1 0
možnosti
Foto

Jitko, co dodat, snad jen, že děkuji za nakouknutí a komentář. Menšík prostě chybí

1 0
možnosti
Foto

Jeden z mála herců na kterého se dá dívat pořád dokola.. :-)

2 0
možnosti
Foto

Přemku je to tak, navíc právě ta plejáda rolí veselých i tragických. Přemku moc děkuji za návštěvu a komentář.:-)

0 0
možnosti

Mnohokrát jsem se s ním pracovně setkal a byl u mě nejoblíbenější herec. Jen mě mrzí, že často jsem přemlouván abych vyprávěl nějaké zážitky s ním, ale ona většina jich je veřejně nepublikovatelná. On nebyl sprostý ani vulgární, jenže z jiných úst by to tak vyznělo Na Laďu pořád vzpomínám. :-)

1 0
možnosti
Foto

Miroslave, naprosto Vám rozumím, kdysi jsem slyšel vyprávění jistého kolegy herce, kdy líčil jisté moudro, které Vladimír pronesl při venčení pejska, pomluvách a ulici. A vím, že ač je to krásně podané, nemůžu bto dát ani sem kvůli kodexům. A já Vám děkuji za návštěvu a krásný vzpomínkový komentář.R^

0 0
možnosti
Foto

Děkuji za pěkný a potřebný článek, který nám připomněl nedožité výročí narození tohoto Mistra. Sám se Vladimírem Menšíkem delší dobu zabývám, proto bych připojil drobné upřesnění. Je pravda, že Vladimír Menšík studoval Vyšší průmyslovou školu strojnickou v Brně (od r. 1943/44), nedokončil ji však. Bylo to v roce 1947, kdy studium přerušil na vlastní žádost. V roce 1953 vstoupil do Vesnického divadla, pobyl zde ale pouze do příštího roku. Opět je pravda, že jej zde pro své divadlo objevil legendární E. F. Burian, bylo to však již v roce 1954 (Vladimír Menšík ho upoutal svou rolí Vincenta van Gogha ve hře Hledač světla). V listopadu 1954 již Menšík účinkuje v v Armádním uměleckém divadle (D34) ve hře Hagenbek. Další informace lze nalézt na webu http://www.vladimir-mensik.cz

1 0
možnosti
Foto

Davide, já Vám děkuji nejen za návštěvu, ale i za to doplnění. Ono tak nějak připomenout takovou osobnost je někdy těžké a to jen díky vhodnému limitu stránky a čtenosti článu ( prosím nemyslím početní, o tu mi nejde). Každopádně Vám Davide děkuji i za návštěvu.

0 0
možnosti

J82o85s50e92f 89H63e46j72n50a

10. 10. 2016 14:03

Tady budu trochu obšírnější. Jeden slavný český herec a režisér o Menšíkovi říkal, že je z něj ta člověčina cítit tak, až z něj někdy trochu smrdí. Co o něm a Oscarech říkal Ondříček je celkem známé. Oba ty citáty bych podepsal!! Já se s ním pracovně potkal mnohokrát. Už jako starší pán jsem dělal takový příjemný kompars v Křesle pro hosta. A smluvili jsme se, že moje nejstarší a jeho nejmladší dcera chtějí jít z osmičky na konzervatoř. On mi stručně a logicky vysvětlil, proč žádná nemá šanci a měl pravdu. Seděl jsem vedle něj na myslím prvním "Křesle" se známým neurochururgen myslím Kunz se jmenoval. Byly nějaké prostoje a Menšík bavil společnost historkami, které sem ani nemohu psát. A ten chirurg se smál tak, že z toho křesla spadnul!! A to se už vědělo, že je na tom Menšík zdravotně hodně blbě.R^

2 0
možnosti
Foto

Josefe, já Vám děkuji nejen za návštěvu, ale rovněž za to celé doplnění. Já zvažoval uvést tu jeho člověčinu, ale pak jsem to smazal. Ale je top dobré, doplnil jste mě a já moc děkuji nejen za to, ale i za návštěvu.:-)

0 0
možnosti
Foto

Máte pravdu, takové Pány herce už asi mít nebudeme (a to se týče i herců prvorepublikových) - jsou nenahraditelní. Nikdo by nedokázal zahrát tak skvěle v Bohoušovi, jak to dokázali Menšík a Sovák. Pokud neznáte film Panenství a kriminál, vřele doporučuji, výborný a Menšík v něm hraje hlavní roli. Vedlejší roli pak hraje v mém zvlášť oblíbeném filmu - Světáci. A jak dovedl ztvárnit tragické role, v Ikarově pádu je prostě nezapomenutelný. Moc děkuji, pane Pavle.

1 0
možnosti
Foto

Paní Jarmilo, já Vám velmi děkuji za Váš příspěvěk, ke kterému není co dodat. A také poděkování, že jste mě navštívila. Jinak to co píšete o hercích a stavu herectva bych jen ajen podepsal.

1 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com