Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

J25i55r71i 32K88u93c64e83r44a

10. 10. 2016 13:32

R^díky za připomenutí V.M.

1 0
možnosti
Foto

Pane Jiří, a já Vám děkuji za návštěvu a za komentář.:-)

0 0
možnosti
JT

R^:-) díky Pavle, ten Tvůj seriál jsem asi od prvních dílů nesledoval, ale s údivem zjišťuji, že na Vláďu Menšíka došlo až nyní. Máš v tom nějaký systém?

1 0
možnosti
Foto

Milý Jene, nejprve děkuji za návštěvu a za komentář. A k té tvé otázce. O systému nemůže být řeč. Spíše mám vybrané herce a umělce, kteří mě zaujali a já jen čekám na vhodný okamžik, kdy na ně vzpomenout. Prostě nějak. Pak ovšem nastávají problémy s tím, že sice chceš napsat, ale nejde to od ruky. Takže to je někdy těžké.

1 0
možnosti
JS

díky...R^R^R^ jestli jsem kdy milovala ze srdce nějakého herce, pak to byl "Laďa"...

2 0
možnosti
Foto

Paní Jano, děkuji Vám za návštěvu a za krásný komentář, ke kterému enní co dodat. R^

0 0
možnosti
TT

Jeden z mých oblíbených herců... Díky za článek.

1 0
možnosti
Foto

A Já Vám Terezko děkuji za návštěvu a komentářR^

0 0
možnosti
DV

D47a35v12i16d 61V94l28k

10. 10. 2016 12:44

Miluju Jořku s pyřkem a pak kriminálníka co si chce přijít na svý z Pane Vy jste vdova. Byl to bohem políbený umělec.

3 0
možnosti
Foto

Davide, není co dodat, snad jen , že děkuji za návštěvu a za komentář :-)

0 0
možnosti
Foto

Pavle, karma. Ta třetí fotka odspodu, ta málo kolorovaná, tak na ní Vladimír vypadá jako Tom Hanks.

1 0
možnosti
Foto

Jiří, nezbývá mi než poděkovat za návštěvu a za komentář R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 17,03
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com