Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Přečetla jsem až dnes, jsem překvapená.

Píšete s citem o věcech, které bolí, drásají duši...ale k životu patří.

Díky.

Příště si raději přečtu veselejší téma!  R^

0 0
možnosti

R^ Díky za hezké zamyšlení, Pavle a pŕeji Ti hezké dny.

1 0
možnosti
Foto

Tomáši děkuji za zastavení a i tobě a blízkým přeji jen dny plné světla a příjemna.R^

0 0
možnosti

R^ Hezké zamyšlení, Pavle. Přeji Ti hezké dny ....

1 0
možnosti
Foto

Ivanko moc děkuji za nakouknutí :-)

0 0
možnosti
Foto

Horste máš pravdu a tak je potřeba vychutnávat každou chvíli a bejt i štastnej, když se nám do té dráhy nezamotá nějakej blbec, který nám ty chvíle kazí.

0 0
možnosti
Foto

J73a30n 11P39r28a97ž37á25k

30. 10. 2015 21:16

R^Hezká slova, Pavle.

1 0
možnosti
Foto

Honzo děkuji za návštěvu, i smutné věci jsou součástí života.

0 0
možnosti
Foto

Dani děkuji za nakouknutí.

0 0
možnosti
Foto

Pavle, moc a moc hezký, díky! R^

1 0
možnosti
Foto

Jitko, děkuji ti moc, ale přiznám se, že mám rád veselejší témata. Jenže, tohle je součást života.

0 0
možnosti
Foto

R^Já ty všechny ceremonie nemám ráda... Radši si zavzpomínat v tichosti a opravdově.;-)

0 0
možnosti
Foto

Klárko,vždyť to jak vzpomínku učiníme, tvoříme každý sám. Mnohem důležitější, než kdy a jak, je to, že to jde od srdce. Každopádně Klárko děkuji za návštěvu:-)

1 0
možnosti
Foto

Pavle, minul ses povolanim. Mohl bys byt pastorem.

1 0
možnosti
Foto

Jaroslave, kdepak, já jsem nádoba hříšná. Jen prostě píšu to, co cítím a jak to v tu danou chvíli vidím. Každopádně  moc děkuji za návštěvu a za komentář.R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com