Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zajímavé téma, nad kterým často přemýšlím, ale nyní bych to vzala od Adama, rozpomínám se na své předky, kteří trpěli paranoiou z války a čím byli starší, tím ty své smutné příběhy stále připomínali. Paranoiou mohou trpět i odborníci na duševní nemoci, kteří se dlouhá léta zabývali léčeném pacientů s tímto onemocněním a pak, když odešli do penze, začali tím trpět také a velmi těžce se tím potýkali, protože se neměli komu svěřit a okolí je nechápalo. Dokáži pochopit lidi, kteří neustále čtou jednostranně zaměřenou literaturu obírající se konspiračními teoriemi a po čase to pojmou jako skutečnost a sami začnou takové myšlenky šířit, nehledě na lidi, kteří se zabývají magií nebo různými starými náboženskými systémy až se dostanou do tzv. zrcadlového světa. Chápu i lidi, kteří dlouhodobě působí v politice, odcizí se běžnému reálnému životu a nakonec, když do něho spadnou, nemohou se s ním srovnat, bojí se chudoby, bojí se jak budou žít dál mezi běžnými lidmi apod. Já si myslím, že je nejlepší pomýšlet na význam neosobního ega, které vlastně celou dobu u výše jmenovaných lidí funguje v určité rovině vnímání světa a je třeba si to zavčas uvědomit a něco s tím opravdu dělat.

1 0
možnosti
Foto

Irenko moc ti děkuji za podrobný komentář, který stojí za přemýšlení.R^

1 0
možnosti
Foto

Pavle, já tu byl už včera ve 23 hodin. Jen jsem stačil karmovat. Byl jsem dvě hodiny z Prahy v zácpě na Plzeň. Byla pojízdná (no nebyla ani ta) jen jedna strana dálnice. Po dvou hodinách jsme se přidali k otáčejícím se. Ven z dálnice a vesničkami na Rokycany. Také ty byli dost zacpané. U Rokycan zpět na dálnici a směr Norimberk. Co tam bylo nevím. No NAZDAR!R^R^

1 0
možnosti
Foto

Horste no to je radost zůstat viset v zácpě, ale o to více děkuji za návštěvu a přeji bezzácpí:-)

0 0
možnosti
Foto

R^ Dobré, až aktuální téma. ;-) A fota R^

1 0
možnosti
Foto

Jiří děkuji za koment a za návštěvuR^

1 0
možnosti
Foto

Pavle, velice zajímavý  a navíc důvod k přemýšleníR^;-)

1 0
možnosti
Foto

Jitko je to tak, moc děkuji za návštěvu:-)R^

0 0
možnosti
Foto

To, že jsi paranoidní, ještě neznamená, že po Tobě nejdou ;)

4 0
možnosti
Foto

Karle no vítám tě v tom mém vezdejším prostředí a i tvůj názor je hodný k zamyšlení. :-) Snad se nenastane opět doba, kdy ač paranidní nemocí nenakažen, jdou po mě, jako že nakažený jsem ;-D

3 0
možnosti

Člověk, který nemá dost zkušeností, může někdy leckoho považovat za paranoika. A pak se nakonec ukáže, že nešlo o paranoiu, ale o reálný pohled na svět.

5 0
možnosti
Foto

Milane děkuji Vám za návštěvu i za komentář. Lze vůbec mít takové zkušenosti, když zrovna toto onemocnění se dle dostupných pramenů těžce odhaluje i lékařům? Není to jednoduché a na druhou stranu i zneužitelné opačným směrem.

1 0
možnosti
Foto

I38v34o 17C24i27l43i73c75h

26. 4. 2015 18:29

Velice zajímavé téma. Ale zajímalo by mne, jak se k takto postiženým lidem chovat třeba zde v diskuzích? Ignorovat? Tím je jen v tom jen utvrdíme. Argumentovat? Tím je v tom nejspíš utvrdíme také. Fakt nevím :-/

2 0
možnosti
Foto

Ivo právě, uvažoval jsem i o větě, ve které se vyskytne slovo trolové. Ale právě proto jsem to  napsal, abych vyvolal diskusi. Děkuji za komentář a přeji hezkou neděli.

1 0
možnosti

P49a40v30e62l 83K92u84r53a21l

26. 4. 2015 18:25

To ze je někdo paranoidní vůbec ale neznamená ze nemá pravdu.

3 0
možnosti
Foto

Pavle jednak děkuji za návštěvu no a k tomu Vašemu komentu, ano to je pravda. Jenom si myslím že od reality a řekněme nereality je strašně tenká blanka pozná , kdy to je pravda či už nemoc. A jak říká klasik- a teď babo raď.

1 0
možnosti

Paranoidní jsou naši politici a šroubky pro údajnou bezpečnost se po každém útoku utahují.

0 0
možnosti

To není paranoia, to je pokus o naprosté ovládnutí poddaných omlouvaný nepravdivým argumentem.

1 0
možnosti
Foto

Pavle, pěkný článek a fotky.

Dal ses v neděli do velmi vážného, ale důležitého tématu.

Zajímá mě, jakou článek bude mít karmu a jaké budeš mít příspěvky v diskusi.

Též by mne moc zajímalo, to se však nedozvím, kolik čtenářů si při čtení článku řekne, že osobně nebo alespoň z médií pár paranoiků zná. Ještě víc by mne však zajímalo, kolik si řekne, že sám paranoiou trpí.

Sám se přiznávám, že odhaduji, že paranoiou trpím na zhruba 17,5 %. Například si myslím, že jsem strašně chytrý a že mám skoro vždy pravdu. ;-)

2 0
možnosti
Foto

PS. Nevěděl jsem, že velikášství souvisí s paranoiou. Ale něco na tom asi je.

1 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com