Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zajímavé čtení a krásné fotky. Takže, kdyby to šlo, tak dvojitá karma.

3 0
možnosti
Foto

Radovane děkuji Vám za návštěvu a také za hodnocení. O těchto věcech by jsme měli mluvit, protože se dá pak i tak nějak pomoci a podpořit. Ještě jednou děkuji a přeji Vám hezký zbytek neděle.

0 0
možnosti
Foto

Kdysi jsem četl populárně vědeckou knihu "Fantastické a magické z hlediska psychiatrie" od pánů Vondráčka a Holuba. Moc zajímavé povídání, které bych doporučil každému.

R^Pavle, Tobě karma za článek:-)

4 0
možnosti
Foto

Honzo předně děkuji za návštěvu a pak oblast lidské psychiky je velmi zajímavá. Vědomí a podvědomí...... Toto téma nosím v hlavě moc dlouho, ale tak nějak musí vše uzrát, vždyt to znáš sám.:-)

1 0
možnosti
BK

Zajímavé a přínosné. DěkujiR^.

2 0
možnosti
Foto

Beato toto téma nosím v hlavě už dlouho, jsou to věci, které nevidíme a mnohdy je ani netušíme.  Každopádně Vám moc děkuji za návštěvu a přeji krásný zbytek neděle.

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 17,03
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com