Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Hezký článek, jen mi tam chybí to úplně první, čím jste se vozil, zřejmě Liberta. ;-)

Já si kupuji ojetá auta, nová jsou podle mého názoru u nás stále předražená. A pokud ojeté koupím za přijatelnou cenu, nemusím pak řešit dilema, když odejde nějaká dražší součástka, mohu prostě auto hodit ze skály a pořídit si jiné. Ale pro poslední auto jsem si jela do zahraničí, protože k českým autobazarům mám nedůvěru.

Moje úplně první auto vlastní byla Škoda 105, předtím jsem jezdila autem mé matky, auty mého bratra a auty mého tehdejšího přítele. Takže jsem k té Š105 měla opravdu vřelý vztah, byla vyrobena někdy v roce 88 a byla nezdolná. Dnes bych asi měla trochu problém, protože byla hlučná, pomalá, nepohodlná, v rychlosti kolem 110 v hodině se chovala opravdu divně, ale tenkrát jsem ji prostě milovala, byla moje a proto byla báječná. Na první lásky se zkrátka nezapomíná. :-)

1 0
možnosti
Foto

Leontýnko no máte pravdu, já co by neřidič tak doma jsme měli žigulíka.Jinak přesně jak jste to napsala je to dilema a velké.Moc děkuji za návštěvu:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Moc hezký článek.

Pavle, ode mně se toho moc nedozvíš, jsem zatvrzelý škodovkář a navíc mám úchylku nechávat si každé auto tak dlouho, jak jen je to možné. Takže jsem za život vlastně vyzkoušel jen čtyři typy, 1000MB, 105, 120 a Fabii, která slouží dodnes. Jo a taky krátkodobě "stovku," ale ta nebyla naše. Každý ten typ měl něco do sebe, jak pozitivně, tak negativně a odpovídal své době. Nejlíp se mi jezdilo (a jezdí) se 120 a Fabií, 105 mi připadala poněkud "slabá." A 1000? Na tu mám pro změnu spoustu nezapomenutelných vzpomínek, protože s ní jsem začínal.:-)

1 0
možnosti
Foto

Honzo děkuji moc za návštěvu. Moc dobře ti rozumím:-)

1 0
možnosti
Foto

Musím říct, že název mě opravdu trošku zmátl, ale včas jsem pochopila;-DR^

2 0
možnosti
Foto

Jitko no přiznám se, že jsem ho volil provokativně záměrně ;-D;-D;-D

0 0
možnosti