Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^už se tam chystám několik let, děkuji za pěkné nahlédnutí.R^

1 0
možnosti
Foto

Soni děkuji za návštěvu:-)

0 0
možnosti
Foto

J12a26n 25P14r77a81ž46á33k

15. 12. 2014 14:40

R^Pavle, hezké:-)

1 0
možnosti
Foto

Honzíku děkuji za návštěvu :-)

0 0
možnosti
ZS

Pavle, mám tyhle "oživlé" skanzeny moc ráda. Myslím tím, že se tam dodajíí vánoční (velikonoční, atd.) výzdoby. Fotky pěkné, projedu si je ještě jednou.;-)

Davy lidí by mě zabily a co mě teda u nás štve, že jakmile se zastaví na louce, už vybírá někdo parkovné... vstupné do skanzenu beru... ale platit parkovné, notabene někomu, kdo jen vlastní vedlejší louku...

2 0
možnosti
Foto

Zuzanko přesně tak. No a ty davy bylo to náročné . Děkuji za návštěvu Zuzanko

0 0
možnosti
Foto

Pavle, moc díky za krásné snímky...Tato místa takto svátečně neznám, jsem moc potěšenaR^;-)...i za "nasazení života", atmosféra úžasná;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Jitko moc děkuji za návštěvuR^

0 0
možnosti
Foto

Pěkná atmosféra.

1 0
možnosti
Foto

pane Karle děkuji za návštěvu :-) R^

0 0
možnosti

Pavle, ikdyž jste dnes škobrtal s nasazením života, výsledek je senzační. Atmosféra fotek hodně adventní. A ta skladba doprovázená krásným videem taky nemá chybu. Díky moc.R^

1 0
možnosti
Foto

Maruško já děkuji. Za návštěvu a za hodnocení.Vážím si toho.R^

1 0
možnosti