Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

ane Pavle, děkuji Vám za krásná a moudrá slova. Já bych si přála prezidenta, o kterém bych byly přesvědčena, že je to osobnost, kterého si budu moci vážit. jako člověka, i jako státníka. Takovou, který mě již svým předchozím životem přesvědčili, si toho zaslouží, že mu mohou občané důvěřovat. Bohužel u nás v v současné dob asi takoví lidé nejsou k mání, anebo nechtějí vstoupit do politiky - Asi proto, když vidí, co se v ní děje, jací lidé ji v dnešní době ovládají. Jo, chtěla chtěla jít k volbám, ale bohužel nestalo se tak, před volby sem onemocněla, a horečka mi to nedovolila. Možná proto jsem volby na televizní obrazovce dost prožívala, a z toho stresu jsem se musela na blogu vypovídat. Ale byla jsem aspoň ušetřena toho zlého napadání těmi lidmi, jejich názor je ten jediný správný. A co se týká mojí (početné rodin - už i mí čtyři vnuci jsou ženatí a mají děti), když k nám přijdou, u nás doma se o politice zásadně nebavíme, natož přeme. Politické názory jsou jejich osobní rozhodnutí, to je demokratické. Ještě jednou Vám, Pavle, děkuji za velmi pěkné pojednání. (A na Churchilla mám stejný názor jako Vy, to byl skutečný státník, na kterého může být Velká Britanie hrdá.). Srdečně Vás zdravím. :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Mirko, předně Vás zdravím a vel,mi děkuji že jste si našla čas na mé řádky. Žijheme v podivné době a pomyslné stromy mají v korunách stromů naroubované podivné patvary. Je to doba náročná, plná zvratů a emocí. Vše co ovlivnuje nějakým způsobem náš život. Přesto je na nás, jaký vnitřní vesmír si zvolíme. Je dobře že se o tom doma nebavíte, ona je totiž politika svinstvo, které za to nestojí. Mirko, mějte zdraví, přeji krásné dny a opatrujte se.

1 0
možnosti
Foto

Tome děkuji nejen za návštěvu, ale i za komentář a přeji krásné dny

0 0
možnosti

Mám to stejně. Někteří mi během uplynulých dvou týdnů přišli totálně zfanatizovaní. Zmínka o Babišovi a už jen urážky nejhrubšího zrna. Pro mě nebyl přijatelný ani jeden. A tak lze jen doufat, že těm, co si zvolili generála, vydrží jejich entusiasmus aspoň do švestek. :-)

3 2
možnosti
Foto

Paní Mileno, děkuji Vám za návštěvu a komentář.

1 0
možnosti

Mluvíte mi přímo z duše, vyjádřil jste to parádně.

5 0
možnosti
Foto

Pani Ludmilo, děkuji Vám za návštěvu i za komentář R^

1 0
možnosti

R^ Tak jak to píše pan Jiroudek také to beru s nadhledem jsem i dokonce ráda že to takhle dopadlo v domnění že se situace uklidní. Ale nějak v to přestávám věřit nejenže tisk to nedovolí.. a vlastně i první v gratulace současného premiéra byla pod jeho úroveň .

5 0
možnosti
Foto

Radko, předně děkuji za návštěvu a komentář. Jsou kolem nás mnohem lepší věci, než politika

2 0
možnosti
Foto

Martine, moc děkuji za návštěvu a komentář

0 0
možnosti
Foto

Jardo zdravím a děkuji za návštěvu.

1 0
možnosti
Foto

,,Já osobně volby beru s nadhledem. Předně proto, že nejsem naivní, abych čekal, že role prezidenta je tak důležitá, jak se mnohým zdá. A proto jsem ani tu kampaň neprožíval. Jednak mám své starosti, se kterými mi prezident nepomůže, stejně jako nesníží inflaci, neomezí šíření respiračních či jiných onemocnění. Stejně tak, jako neporučí větru či dešti." Zdroj: https://pavelvrba.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=797366R^!

Inu, nejen pod koněm Václav kde kdo nadává. Čípak že vlastně je to vina, že po srdíčku na hradě přišla blbá nálada, a kocovina?HLAS LIDU, HLAS BOŽÍ. Ač i z toho LIDU hlasu se stalo hlavně zboží:-/

3 0
možnosti
Foto

Hurji děkuji za návštěvu

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS