Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AL

Stejně, není ten život krásnej?

-------------------------------------------------

Krásnej? Je nádherný, voňavý, květnatý a úžasně smyslově barevný!

A když má člověk v sobě sílu překonat těžké dny, zamyslet se nad životem ... Nebo se znovu zvednout a jít dál za svým cílem ...

Přečíst si něco pěkného, čemu i zde dá rád karmu.

Děkuji.

.

:-)R^

3 0
možnosti
Foto

Arnolde, je to tak a já Vám děkuji nejen za nakouknutí, ale i komentář. A přeji právě ty krásný sluníčkové dny

1 0
možnosti
Foto

Honzo moc díky a přeji krásné sluneční dny.R^

0 0
možnosti
Foto

Už to začíná pučet, slunce saje život i ze země. Pavle, děkuji za radostnější pohled na SVĚT! R^

2 0
možnosti
Foto

Horste, přesně tak, bude lípR^

0 0
možnosti
Foto

R^ Jeden článeček, a je v něm vlastně všeR^

3 0
možnosti
Foto

Jirko, moc děkuji za nakouknutí a přeji hezklé sluneční dnyR^

1 0
možnosti
RP

R^Je zajímavé, co dělá sluníčko..stačí když se ráno probudí dřív než my a už ten den začíná vypadat lépe.

2 0
možnosti
Foto

Radko, je to tak, a vonoi je třeba mít ten voptimismus. Přeji hezký sluníčkový denR^

0 0
možnosti
Foto

Marku, moc ti děkuji za návštěvu a palce. Přeji krásné jarní dny

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com