Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pavle, jestli aspoň na Vánoce něco zbyde?

1 0
možnosti
TB

Určitě a když tak bud vánoce o pár měsíců dřív . ;-D

0 0
možnosti
Foto

R^Proti tomuhle jsou Vánoce zlatý.

1 0
možnosti
Foto

Klárko, asi máš pravdu.

1 0
možnosti
Foto

Lubomíre, velmi Vám děkuji za přečtení a komentář

0 0
možnosti

Pavle, mluvíš mi z duše. Bohužel, krizové situace odhalí charakter a kvalitu lidí.

Dovedu si představit, že ti, co nakupují nadměrné zásoby mouky, jí budou v případě, že by byl nedostatek, prodávat mnohonásobně dráž. Obdobně jako to bylo s respirátory a rouškami. Lidi vzali lékárny útokem, ale vůbec nikdo je nenosí. Mají je v šuplíku. A zdravotníci mají nedostatek. Tak co si o tom myslet?

Dík za blog!

1 0
možnosti
Foto

Maruško, hyeny. Moc ti děkuji za návštěvu a komentářR^

1 0
možnosti
Foto

Karma R^ Dnes jsme se po obědě vydali na procházku kolem řeky Moravy s tím, že se zastavíme v naší uherskohradištské Bille na drobný nákup potravin. Můj rozum mi říkal, že vše bude v pořádku a nemýlil se :-) V obchodě byla cca 20 lidí a bylo dostatek. Koupili jsme to co jsme chtěli aniž bychom se s někým přetlačovali o krabici mléka, nebo pečivo. Nevím a nechápu proč lidé vykupují zrovna tolik mouky, napadlo mě i to, že ji budou sypat kolem prahu, aby se k nim zákeřný covid-19 nedostal ;-D Samozřejmě nechci situaci zlehčovat, ale počínání některých jedinců mě hlava nebere :-)

2 0
možnosti
Foto

Roberte, velmi Vám děkuji nejen za přečtení, ale i za komentář. Prostě holt někteří lidé jsou hloupí.

1 0
možnosti
Foto

Ahoj, také chodíme jen na běžný nákup. Včera v Bille ale nebyl jediný kus masa.

1 0
možnosti
Foto

Ahoj Šárko, no co k tomu dodat. Ale tobě moc děkuji nejen za přečtení, ale i komentářR^

1 0
možnosti
Foto

Kam se na to co se dnes dělo hrabou vánoce. My chodíme nakupovat v sobotu ráno po osmé hodině a nikdy jsem tam za ty léta tolik lidí neviděl. Postál jsem si ve 20 metrové frontě.

1 0
možnosti
Foto

Richarde, předeně Vám velmi děkuji za přečtení, ale rovněž komentář, za jkterý Vám děkuji

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,01
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com