Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Paní Zdeno, děkuji Vám za návštěvu R^

0 0
možnosti

Pavle,díky za velmi lidský blog, kterých je jak šafránu. Ten blog korunuje ta hudba, kterou jsi přiložil.Je nádherná, soulad orchestru i sboru dokonalý. Ano, jakmile bude chtít jeden člen orchestru vyčnívat, připadat si důležitější, nespíš to povede k nežádoucí disharmonii. Škoda, že to tak hodně lidí nevnímá v běžném životě.

Tu větu nad videem podepisuji. Mám to stejně.

Díky moc, Pavle, a hezký nedělní večer!

2 0
možnosti
Foto

Maruško, velmi ti děkuji za návštěvu i komentář. Obzvláště, když v poslední době mám nějak méně času na blogování. A tak si vážím věrných čtenářů.R^

1 0
možnosti
PK

No, celkem neobvyklý blog, na rozdíl od většiny ostatních mě přinutil k zamyšleníR^ díky:-)

2 0
možnosti
Foto

Petře, předně Vám děkuji nejen za přečtení, ale i za komentář, ze kterého mám radost. Moje psaní má smysl. Děkuji Vám.

0 0
možnosti
AL

UFF, dobrá nálož.

Ale musím být obezřetnější, "kradete" mi myšlenky. :)

Tady se nedá nic jiného dělat, než poděkovat za článek a dát karmu.

Děkuji, karma.

.

R^

2 0
možnosti
Foto

Arnolde, já Vám děkuji nejen za návštěvu, ale i zajímavý komentář. To není krádež, ale stejný pohled a to je moc dobře. Přeji Vám hezký zbytek nedělního odpoledne.

1 0
možnosti
Foto

Filipe, velmi děkuji za návštěvu a přeji krásný zbytek neděle

1 0
možnosti
Foto

Pavle, máš to v hlavě dobře srovnané. R^:-)

2 0
možnosti
Foto

R^Horste, to ne, jen jsem napsal, co si myslím. A tobě moc děkuji za návštěvu a komentář

0 0
možnosti
Foto

R^ Zdravím Tě Pavle, napsal jsi to moc pěkně.

3 0
možnosti
Foto

Jardo, srdečně tě zdravím a velmi děkuji za návštěvu a komentář. Přeji krésné nedělní odpoledneR^

0 0
možnosti
Foto

J56a26n 77Š70i49k

8. 3. 2020 13:10

Krásné Pavle. Právě jsem publikoval na příští sobotu povídku o tom, jak si generace žen předávají věci, tak důležité pro život. Pak hned kliknu na Tvůj článek a říkám si, jaká náhoda, píšeš o věcech, které jsou onomu předávání tak blízko. Občas totiž přemýšlím nad tím, co se pokazilo. Jak to, že to co fungovalo po staletí, je najednou pryč. Ale jsem optimista. Občas potkám mladé lidi, kteří manželství považují za důležité nebo ženu, pro kterou vaření a pečení není zbytečná a nudná činnost pro život. Asi už moc plácám, ale spustil jsi ve mě moc myšlenek. Přeji hezkou neděli

2 0
možnosti
Foto

Honzo, budu se moc těšit. Vidíš a já zrovna dočel tvůj včerejší a opět povedený text. Moc za něj díky a stejně tak děkuji i za návštěvu a komentář mého dnešního zamyšlení. Krásný zbytek nedělního odpoledne ti přeji.R^

0 0
možnosti
Foto

Pavle R^ Souhlasím, že vše, co se dělá poctivě je úcty hodné.:-)

4 0
možnosti
Foto

Soni, moc děkuji za návštěvu a komentář. A přeji tobě a celé rodině krásné nedělní odpoledne R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 23,19
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com