Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LJ

Tady jsem si nejen uvědomil hrůzu války, ale i to, jak se změnila naše vesnice: Tenkrát tam žily početné rodiny a mezi nimi panovaly krásné vztahy. Číst o nich je pohlazení. O kus níže je blog o tom, jak ženy dnes odepírají rozvedeným mužům styk s dětmi. Číst o tom je drásání nervů.

1 0
možnosti
Foto

Pane Ladislave, velmi Vám děkuji za návštěvu a komentář. A k té vesnici tehdejší doby se určitě ještě vrátím.

0 0
možnosti
Foto

R^ Silný příběh. Díky, Pavle.

2 0
možnosti
Foto

Marku předně zdravím a moc děkuji za návštěvu a komentářR^

0 0
možnosti
Foto

Pane Tomáši, velmi Vám děkuji za návštěvu a komentářR^

0 0
možnosti
Foto

Vládci rádi válčí, ale krev prolévají ti jimž vládnou, Smutné je také to, že náklady války, si musí zaplatit svými daněmi ti jejichž děti, nebo oni sami umírají z rozmaru svých vládců.

Je dobré číst si autentické postřehy těch co v té době žili, ale závěry si musíme udělat my sami.

2 0
možnosti
Foto

Františku, děkuji Vám za přeštení a komentářR^

0 0
možnosti
Foto

J78a21n 13Š77i63k

9. 2. 2020 14:16

Pavle, děkuji za vzpomínku Tvým písmem i slovem. Ohlížení do minulosti je důležité a je fajn, že je děláš pro sebe a skvělou formou i pro ostatní. Myslím si, že teprve budoucnost ocení, v čem se právě angažuješ, i když vím, kvůli ocenění to neděláš. Také si myslím, že v některém ze svých minulých životů, věříš-li tedy na ně, jsi na to bojišti musel být. Ještě jedna věc by byla fajn. Kdybys našel a vychoval někoho, třebas z rodiny nebo i cizího člověka, někoho kdo bude pokračovat v Tvé práci a udržoval ji jako tradici i pro další generaci. Měj krásnou neděli

3 0
možnosti
Foto

Jene, velmi ti děkuji nejen za přečtení, ale i komentář. Nevím, zda jsem tam tehdy byl, jsou však chvíle, kdy jsem poháněn do těch míst myčlenkou odkud si. Honzo, moc děkuji a přeji krásné dny.R^

0 0
možnosti
MB

Chválím Vás i Arnolda. Jsou dva extrémy - Celebrity a pak ti Hrdinové všedního dne. Už jsem psal, šel jsem "Stopovat přes archivy", svého dědka. Sepisuji své nevalné Paměti ! Doznal jsem, že asi to nejcennější co jsem stvořil - Je poznání mé ! Ten úžas, že v jakékoliv době žili lidé ...

Bližším rozborem - Oni řešili úplně to stejné jako my! Měnily se pouze podmínky doby - Na půdorysu jejich chtění, se nezměnilo Lautr nic ! I jsem se smál, každý z nás začne pocitem, že je jedinečný, že žije v době dobré - špatné. Popasovává se s tím a čas plyne. Pak tedy říkám - My asi fakt měli štěstí - Žít se dá ! Lehce upozorňuji za skutečné Celebrity - Ne zřídka, to bývají právě i naši rodičové ! ... Skuteční hrdinové všedních dnů ... :-)

4 0
možnosti
Foto

Miroslave, předně Vám velmi děkuji za přečtení a několikanásobně i za diskusní příspěvek. Není k němu totiž co víc dodat. Děkuji Vám.R^

1 0
možnosti
Foto

Karma za tento, i předchozí blog. R^Skolila mě viroza, pc šel stranou;-)

1 0
možnosti
Foto

Jitko, moc děkuji za tvou návštěvu a komentář. No já taky nějak nestíhám a horko těžko něco sepíšu, a když už, tak chci aby to mělo nějakou hodnotu. Přeji ti brzké uzdravení.R^

1 0
možnosti
Foto

Filipe, moc děkuji nejen za návštěvu, ale i komentář. Filipe, přeji hezkou neděli

1 0
možnosti
Foto

Horste, moc děkuji za nakouknutí a komentář. Hezkou neděli přeji

1 0
možnosti
AL

Děkuji za napsání.

Poslední dobou opravdu raději čtu o těchto "bezejmenných" lidech, kteří dodnes dávají svým životem příklad nádherných lidských vlastností. Naši stateční předkové vytvářeli slavné dějiny naší země.

V Čechách tradičně oslavujeme i kamenujeme, to vše bez dlouhých cavyků, k tomu připouštíme lži i polopravdy. Ty pak papouškujeme po desetiletí... sochy kácíme, ulice přejmenujeme, hrdiny v hrobech ještě po desetiletí kádrujeme. Láska k vlasti se nenosí.

Karma.

6 0
možnosti
Foto

Arnolde, velmi Vám děkuji nejen za přečtení, ale i komentář se kterým musím bohužel souhlasit. Přeji hezkou neděli.

1 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,01
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com