Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Zdarec, zajímavá akce.:-)

0 0
možnosti
Foto

Vracet se, je někdy důležité. Pěkné fotkyR^;-)

0 0
možnosti
Foto

Když vidím ty pojízdné rakve T 34, vracím se do tankoparku ve Znojmě, kde jsme je opečovávali. A také na výpady s nimi kolem vranovské přehrady. My T mechanici jsme jim byli s pojízdnou dílnou neustále v patách. Za dva roky jsme měli dva smrťáky. Jeden při brodění přes rybník, a druhý kluk to odnesl při srážce dvou tanků, kdy byl ve věži která ulétla. Díky za fotkyR^

0 0
možnosti
ZK

T 34 je legenda. Patřily jednoznačně mezi ty, co čelily zlu. Těch legendárních zbraní, co stály na té správné straně, je celá řada. A tak mě napadá, že vítězství se kolikrát rodí i na rýsovacích prknech.

Vracíte se často do historie. Tam hodně pomohly Prusům zadovky, taky asi nápad z rýsovacích prken.

Všechno by to bylo k ničemu, kdyby armáda odhodlaných mužů, do těch úžasných strojů, nedokázala krom paliva, nalít hektolitry svojí krve. Až historie ukáže, kdo stál na té správné straně. Vám poděkování, že to připomínáte.

0 0
možnosti
Foto

Pane Zdeňku, děkuji Vám za návštěvu a komentář. R^R^

0 0
možnosti
Foto

J90a86n 61Š48i30k

19. 8. 2019 13:47

Skvělé Pavle. Nejen fotky, hlavně text R^

2 0
možnosti
Foto

Honzo, moc ti děkuji za návštěvu a komentář. Ony ty věci je třeba připomínat .

0 0
možnosti
RP

R^ Fotky se Vám povedly, vypadají opravdově:-).

1 0
možnosti
Foto

Radko, velmi Vám děkuji za návštěvu a komentář. Jsem moc rád, že se fotky líbí.

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 23,19
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com