Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

D60a19v80i20d 22V54l17k

17. 8. 2019 10:06

Zajímavé Pavle R^

0 0
možnosti
Foto

Ivo, já děkuji za návštěvu a komentář. Je tam krásná procházka lesoparkem.

0 0
možnosti

I79v26a 49M59a32r11k94o34v77á

13. 8. 2019 22:03

Děkuji za zajímavý tip na výlet:-)R^

0 0
možnosti
Foto

R^ Pavle, díky. Šibečník jsem znala podle jména, teď už vím víc.:-)

1 0
možnosti
Foto

Soni, moc ti děkuji za návštěvu, ale také za komentář, který dává mému konání smysl.R^

1 0
možnosti
Foto

Byli jsme tam, mám několik pěkných fotografií. Díky za ty Vaše, Pavle. ;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Mirko, já děkuji Vám , za návštěvu a krásný komentář.

0 0
možnosti
Foto

Jitko, rovněž tě srdečně zdravím a moc děkuji za návštěvuR^

1 0
možnosti
Foto

Jsou, byť by v sobě nesou bolest. Horstíku, moc díky za nakouknutí.R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,01
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com