Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Horste, moc ti děkuji za návštěvuR^

0 0
možnosti
IM

I80v14a 77M61a41r58k70o87v50á

11. 8. 2019 18:30

Moc pěkné zamyšlení:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Ivo, velmi Vám děkuji za návštěvu a komentář.R^

0 0
možnosti
Foto

Kolem nás je plno tajuplných bytostí.R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Pavli, je to tak a já ti děkuji za přečtení i komentářR^

1 0
možnosti
Foto

Pěkné, pěkné čtivo i poslech;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Jitko, moc ti děkuji za přečtení a komentářR^

0 0
možnosti
PB

Moc hezké, karma.

1 0
možnosti
Foto

Petřem velmi Vám děkuji za přečtení i karmu

0 0
možnosti
Foto

Marku, moc ti děkuji za návštěvu a komentář

0 0
možnosti
TG

R^ Pěkné zamyšlení.....Hezké dny Pavle!

1 0
možnosti
Foto

Tome, moc ti děkuji za návštěvu a komentářR^

0 0
možnosti
Foto

Ano, lidské bytosti jsou rozporuplné :) Tak připíjím na dobro v nás a děkuji R^

3 0
možnosti
Foto

Filipe, moc děkuji za přečtení a i já pozvedám pomyslnou číši

0 0
možnosti
Foto

Moc děkuji Irenko za návštěvu

0 0
možnosti
Foto

Jaroslave, děkuji Vám za návštěvu a palec.

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,01
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com