Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Člověk ke štěstí potřebuje málo, protože i v tom může být úplně všechno.

Pavle: R^R^R^!

1 0
možnosti
Foto

Zdeni, přesně tak. A ono to málo, bývá hodně. Moc ti děkuji za návštěvu a komentářR^

0 0
možnosti
Foto

Příroda vždy pohladi duši.Díky.:-)

1 0
možnosti
Foto

Soni, moc ti děkuji za návštěvu a komentář a přeji krásné dny.

1 0
možnosti
Foto

Paní Šárko děkuji Vám za návštěvu a komentář.

0 0
možnosti
RP

R^ Příroda je naše tichá kamarádka.... Někdy ale člověk prostě musí vydržet tu konzumní společnost;-) .

1 0
možnosti
Foto

Radko, předně Vám děkuji za návštěvu, ale i komentář, ke kterému bych jen dodal, že konzumismu se nedá vyhnout, ale dá se od něj utíkat do krásných míst.

0 0
možnosti
Foto

Citlivé fotografie, Pavle a skvělá otázka: "Co vlastně potřebuje člověk víc k životu"? Téměř si myslím, že člověk by si ji měl položit aspoň dvakrát za den: Ráno a večer. Dík! R^

1 0
možnosti
Foto

Marku, moc ti děkuji za návštěvu a krásný komentář. Máme spoustu krásných pohledů, stačí je jen vidět.

0 0
možnosti
Foto

Horste, moc díky nejen za návštěvu..R^

0 0
možnosti
Foto

Pavle, jsi šťastný člověk. R^

Moc hezké fotografie a video. :-)R^

2 0
možnosti
Foto

Jaroslave, předně zdravím a jen bych dodal, že se snažím mít šťastné chvíle. Prostě takové ty korálky štěstí, které se hodí na horší časy. Moc ti děkuji za návštěvu a komentář.R^

0 0
možnosti
AL

Všude na fotkách je napsaná vrba, a není to pravda! Možná, že až ten poslední obrázek. To poznám, protože vrba by se mi nikdy nevlezla do herbáře.

Mám rád, když si někdo užívá života.

A proto dávám karmu.

:-)

2 0
možnosti
Foto

Arnolde, a já Vám posílám obrovské poděkování nejen za návštěvu, ale rovněž netradiční a potěšující komentářR^

1 0
možnosti

Pavle, ty jsi velmi bohatý člověk!

Co je víc než být multicitový "milionář"! K tomu peněz netřeba, ty jsou pomíjivé. Ale láska k přírodě, tedy životu, je trvalá.

Díky za moc hřejivý blog!

2 0
možnosti
Foto

Maruško, to ne, jen se snažím utíkat ze všednosti a falešného třpytu konzumismu. A tobě moc děkuji za návštěvu a komentář.R^

1 0
možnosti
Foto

Martino, já děkuji Vám, nejen za návštěvu, ale rovněž za diskusní příspěvek.

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 23,19
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com