Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jak se dělá "cestování časem"? Taky bych trošku, někdy chtěla???

Překrásné fotky a ti lidé V

1 0
možnosti
Foto

Bohunko, velmi děkuji za návštěvu a krásný komentář. Jak cestovat v čase? Bohunko složitá věc, ale malinko jde. Jen trošičku pokory a pustit uzdu fantazii.

1 0
možnosti
Foto

R^Zuzko, děkuji ti za návštěvu a komentář

0 0
možnosti
Foto

Vějíře budou zase zapotřebí víc jako deštník!!Krásná ale nepraktická móda, na fotkách ale kouzelnáR^:-) Za svůj zvyk, chodit nahoře bez, bych byl zřejmě ukamenován - tehdy...

1 0
možnosti
Foto

Horste, moc děkuji za návštěvu a komentář, ke klterému bych jen dodal- taková byla doba

0 0
možnosti
Foto

Nechal jsem si blog na ráno pro potěchu oka i duše a dobře jsem udělal :-)

2 0
možnosti
Foto

Udělala jsem to samé;-)Pavle, paráda!R^

1 0
možnosti
RP

Hezké fotkyR^ je vidět, že si to všichni užívali.

1 0
možnosti
Foto

Radko, moc děkuji za návštěvu a komentář. Je pravda, že to bylo pozitivním doplňkem celé pietní akce. Ale vždyť jsme o tom vlastně napsal předposlední blog.

0 0
možnosti
Foto

Ó, taková krása, děkuji, Pavle, za nádherné záběry. I když pod povrchem tušíme hrůzy minulé, o to víc vnímáme, co jsi nám nabídl a diváka to konejší.R^

1 0
možnosti
Foto

Zdeni, předně děkuji za návštěvu a komentář. A máš úplnou pravdu, i na fotkách je v pozadí onen památný Svíb, co by zdánlivě němý svědek tehdejších událostí.

1 0
možnosti
TG

V tomto týdnu jsem byl 2x v Čistěvsi. Byl jsem okouzlen čistou a klidnou krásou té krásné krajiny, když se projede Lípou a otevře se pohledům na všechny strany. Ale ani čas nemůže zakrýt hrůzy války a tragédie zmařených mladých životů.

A Tobě Pavle velký dík, že to svým čtenářům citlivou a kultivovanou formou připomínáš.....

2 0
možnosti
Foto

Tome, předně ti děkuji za návštěvu a komentář. A máš pravdu, když tam přijíždíš, je tam nádherná krajina, ale skrývající důsledky zla. Navštívil jsi i Svíb? Kdybych to býval věděl, rád bych tě tam provedl. Ale to lze domluvit vždycky.

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 23,19
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com