Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pěkný blog. Piťhu jsem neznal, ale vcelku s ním souhlasím. R^

Vzhledem k tomu, že svoboda jednoho končí tam, kde začíná svoboda druhého, tak je celkem jasné, že čím více lidí bude běhat po této planetě, tím méně svobody.

1 0
možnosti
Foto

Jene, předně moc děkuji za návštěvu a komentář. A ač ta věta vztahující se k počtu lidí zní hrozně, něco na ní je a je to prostě fakt. Jene krásný den.

0 0
možnosti
Foto

Svoboda je především v tom, že si člověk může dělat, co uzná za vhodné, aniž by tím poškozoval někoho dalšího. Takže banky, úvěry, platební karty ničí svobodu neomezují, dokud nebudou státem nařízeny jako povinnost. Nesvoboda je, když musíte dělat spoustu zbytečných a někdy i finančně náročných věcí, protože to stát nařídil a Vy nemáte žádnou možnost se bránit. Nesvoboda je v tom, že stát už zasahuje do každé hlouposti v našich soukromých životech.

3 0
možnosti
Foto

Leontýnko, moc díky za přečtení a komentář. S těmi bankami to vnímám poněkud složitěji, ale to je spíše na delší diskusi. No a co si budeme povídat, říká se, že jsme papežštější, než papež a něco na tom bude. Přeji hezký den.

0 0
možnosti

Jak, kteří...odpovídám na tvou otázku.

Ti, co jsou jájínkové, a jsou soustředěni jen a jen na sebe, ji mají. A druhými se nenechají omezovat. Obdobně, jako jsi to schytal ty, jak píšeš.

Člověk, který respektuje společnost, ve které žije, je omezován minimálně ohleduplností.

1 0
možnosti
Foto

Maruško, a z toho všeho jen vyplývá, že samotný pojem svobody, není jednoduché popsat. A tak ti děkuji za návštěvu a komentářR^

1 0
možnosti
Foto

Horste, moc díky, já jsem jen stejnej.R^

0 0
možnosti
Foto

Dobrý den Pavle, poctivé zamyšlení, já vždy tvrdil, že každý je svobodný tak jak si to připustí.....díky.

1 0
možnosti
Foto

Zdravím Vás Filipe, a děkuji enjen za přečtení, ale i komentářR^R^

1 0
možnosti
Foto

Pavle já nebudu komentovat co jsi napsal. Zkrátka není co víc bych k tomu řekl.

Ale měli by si to přečíst všichni ti, kteří jsou schopni čehokoli a při tom se schovávat právě za tu svobodu. ...a že jich je a bohužel stále přibývají.

Za mně máš R^

1 0
možnosti
Foto

Jirko, děkuji nejen za návštěvu, ale i komentář. Přeji ti krásné dny.R^

0 0
možnosti
Foto

Svoboda je stav ducha. Můžete se koukat ven i zamřížovaným okénkem státní ubytovny v Bartolomějské, a přesto zůstat svobodný, s vědomím, že ONI s tím nic nemohou udělat. Vlastní zkušenost.

4 0
možnosti
Foto

Pavle, děkuji Vám za návštěvu a komentář. Vlastní duch- duchovno je důležitou součástí člověka, pokud si to uvědomuje. Jak říkával Josef Kemr, duši je třeba dobře občerstvovat.

1 0
možnosti

Moje svoboda skončila sňatkem, a narozením dětí. Do té doby mi ležel svět u nohou.

Svoboda může existovat jen v naší duši. Tam můžeme vše. Pavle, dobré zamyšlení.

5 0
možnosti
Foto

Nadi, předně ti děkuji za návštěvu a především komentář. A máš pravdu, jen v naší duši a v tom, co do té duše pustíme. Nadi, přeji ti krásný den.R^

0 0
možnosti

D56a34v16i18d 22V18l81k

3. 6. 2019 10:00

Já svobodný jsem i když jsem mnoha věcmi svázán. Abych byl absolutně svobodný musel bych přestat respektovat svobodu ostatních a to nejde. Zajímavý blog Pavle. R^

2 0
možnosti
Foto

Davčo, děkuji ti za návštěvu i názor. Kdyby jsi tušil, při jaké příležitosti ten text probíhal mou hlavou, označil by jsi mě možná za blázna.

0 0
možnosti

K článku mám tak málo připomínek, že nestojí za to je zde psát.

Už dlouho jsem nečetl něco tak bezvadně uspořádané. A pak, že zde umí psát bezvadné články pouze (některé) ženy. :)

Početl jsem si. Díky a karmu k tomu.

2 0
možnosti
Foto

Pane Arnolde, já Vám děkuji za návštěvu i komentář. Život je pestrý, všechny ty míchanice lidských osudů a povah, poměřované samotným životem. Je to obrovské množství souvislostí. Ještě jednou Vám děkuji.

1 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 23,19
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com