Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TG

R^ Pěkný fotoblog!

1 0
možnosti
Foto

Jůůů, to je pěkný!!! Pavle, jednak skvělá akce, ale ještě jako bonus Tebou nádherně vyfocená!!! Ty fotografie jsou parádní, ovšem malý rekrut mě chytil za srdceR^V!

2 0
možnosti
Foto

Zdeni, velmi ti děkuji za návštěvu a komentář, Byla to opravdu úžasná akce. A klučina výborný

0 0
možnosti
Foto

Zajímavě pojatý fotodokument, i když přiznávám, že válčení nemám ráda, tyhle historické rekonstrukce nutí i k zamyšlení.R^:-):-)

2 0
možnosti
Foto

Pavli, moc děkuji za návštěvu a komentář. A musím ti dát za pravdu, v té historii je obrovské ponaučení, jen mám pocit, že to nevnímáme.

1 0
možnosti

Ač z části blog bojovný, tak ta první část to silně vylepšila! Rekrut je skvělý:-)

A fotky moc povedené, Pavle!

1 0
možnosti
Foto

Maruško, moc ti děkuji za návštěvu a komentář. Ten klučina byl prostě úžasný.

1 0
možnosti
RP

Fotky s hošikem jsou roztomilé a ta druhá fotka je jak na výstavu.R^..Vše je focené v Hořiněvsi i ta pěkná roubenka?

1 0
možnosti
Foto

Radko, předně moc děkuji za návštěvu a komentář. Ano, to je Hoříněves. Každoročně s etam konají manévry, tak jsem se tam minulý víkend konečně dostal taky.

1 0
možnosti
Foto

Tak to chodí Pavle, včerejší krev a slzy.... zítřejší romantika. Díky R^

1 0
možnosti
Foto

Filipe, je to tak. A nedá se o tom jen jednou či dvakrát napsat. Moc děkuji za návštěvu a komentář a přeji krásnou neděli.R^

1 0
možnosti
AL

Pane Vrbo, děkuji za pokračování. Přiznávám, že jsem se na něj těšil.

Jen houšť!

Karma a pěknou neděli k tomu.

R^

1 0
možnosti
Foto

Arnolde, velmi Vám děkuji za návštěvu a komentář. A hlavně jsem rád, že jsem Vás potěšil. Určitě o této významné události budu psát a fotit dál. Je to veliké téma. Ještě jednou Vám děkuji a i já Vám přeji krásnou neděli.R^

1 0
možnosti
Foto

Ty filtrované jako stará fotka působí autenticky :)R^

2 0
možnosti
Foto

Kájo, předně ti děkuji za návštěvu a komentář. A máš naprostou pravdu, původně jsem chtěl udělat tak všechny, jenže znáš to sám, každá má své. Proto jsem ponechal jen některé , jako by do minulosti přesunuté. Hlavně tyto akce jsou většinou barevné, málo kdy jde někdo do černobílé o dalších úpravách nemluvě. A tak se snažím, udělat to jinak. A u tohoto tématu, kterému jsem se začal plně věnovat, je složité vybrat co je nejlepší. Vše má své. Vždyť to, co člověku lítá v hlavě nakonec jako foťák znáš moc dobře. Hezkou neděli ti přeji.

1 0
možnosti
DV

D67a12v80i81d 54V42l72k

2. 6. 2019 10:37

Máš toho válčení v práci málo ,že jo?

1 0
možnosti
Foto

Davčo, předně ti děkuji za návštěvu a komentář. Ale právě že ho mám dost, tohle je trošku jiný. Je to historie a neskutečná řada souvislostí, ve kterých se zatím ztrácím.R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 23,19
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com