Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Bohunko, moc děkuji za návštěvu a komentářR^

0 1
možnosti
Foto

Pavle, jako bys to napsal i za mě.VR^

1 0
možnosti
Foto

Zuzko, moc ti děkuji za návštěvu a komentář. A jsme rád, že mám spřízněnou duši

0 0
možnosti
RP

Vaše blogy jsou takovým Vaším vyznáním .. a oceněním je diskuze, která pod nimi je vždycky slušná, což už tu začíná být docela výjimkou.

2 0
možnosti
Foto

Radko, předně Vám děkuji za návštěvu a komentář. A s tou diskusí, jsem tomu rád. Mám rád věcné či slušné diskutování. I když umím být i ostrý. Ale nerad. A asi to je tím, že já prostě dělám hlavně to, co je pěkný, co má potěšit.

1 0
možnosti
Foto

Marku, moc ti děkuji za návštěvu a komentář. A jsem rád, že tě můj text oslovil.R^

1 0
možnosti
Foto

R^Krásné vyznání. A tak nějak by to mělo být.

2 0
možnosti
Foto

Emrichu, velmi Vám děkuji za návštěvu a komentář. Vážím si toho.R^

0 0
možnosti
Foto

R^ Myslím, že rozumím. Ba nejen to. Též jsem si položil onu otázku, a ne dlouho poté, co jsem se i já začal na těchto stránkách zviditelńovat. Ač můj první článek byl mířen na potencial. finanční přínos, totiž, že by mohl být zveřejněn i v tisku, čili za honorář v rámci soutěže o ,,letní povídku". A tak jsem ,,uvízl". Zatím. Ovšem od té doby jsem svůj názor na tyto stránky změnil. Mnohdy se podobají až stoce. A nejen v diskuzích, ale i v ,,tvorbě" mnohých. O to více si cením těch, kteří mají co nabídnout, a tak i trpto se sem na tyto stránky vracím. Spíše však již jen nahlížím, a procházím si je. A tříbím si i to, kdo proč a jak se zde prezentuje. S vědomím, že mnohé i na těchto stránkách je toliko marginálií v realitě života i světa. Tobě, ale i mnohým dalším však za jejich TVORBU díkR^

3 0
možnosti
Foto

Jirko, já ti děkuji nejen za návštěvu, ale text, který jsi napsal v diskusním příspěvku. Vážím si toho.R^R^

1 0
možnosti
ND

Zajímavé zamyšlení, já to nemám jako pan Hapka, je pravda, že to co jsem napsala, tak mám něco raději, něco už bych nejraději zlikvidovala. Já mám ráda, když mi někdo napíše, že se mu můj text líbí a proč. To je pro mě ocenění. Ale přijímám i kritiku, což mě někam v psaní může posunout.

Hezky, Pavle.

1 0
možnosti
Foto

Nadi, moc ti děkuji nejen za návštěvu, ale i za vyjádření, jak to vnímáš. Děkuji ti za to.R^

1 0
možnosti

Milenka, Pavle? No, jsem zvědavá, co na to paní Columbová?

A jinak se mi líbí slogan, který rád používá Z.Pohlreich: "drobná nedokonalost je známka ruční práce"!:-))))

Pěkně ses vyznal...

2 0
možnosti
Foto

Maruško, musel jsem přeci odpovědět. A ten citát je perfektní. Moc děkuji za návštěvu a komentář R^

1 0
možnosti
TG

R^Moc hezky jsi to vyjádřil, Pavle!

2 0
možnosti
Foto

Tome, moc děkuji za přečtení a komentář. Nemohl jsem odolat tomuto tématu.

0 0
možnosti
Foto

J69a26n 65Š77i77k

31. 5. 2019 9:45

Milenka...Popsal jsi to moc hezky Pavle R^

2 0
možnosti
Foto

Ono mě Honzo jiné vyjádření nenapadlo, proto ta milenka.A tobě Honzo děkuji za přečtení a komentář R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,01
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com