Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Hezky jste si to užil R^.

1 0
možnosti
Foto

Radko, moc děkuji za návštěvu a komentář. No byla to super akce a perfektně strávená sobota

0 0
možnosti
Foto

Takto je moc hezký zážitek;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Tak to...klávesnice si dělá co chce;-D

1 0
možnosti
Foto

Filipe, moc děkuji za návštěvu a komentářR^R^

1 0
možnosti

Musela to být úžasná podívaná, protože v bezpečí.

Já jsem podobně viděla rekonstrukci začátku povstání v roce 1945 na Pankráci. Byl to zvláštní pocit prolnutí historie se skutečností...

Ráda čtu vaše články, Pavle.

1 0
možnosti
Foto

Nadi, moc Vám děkuji nejen za nakouknutí, ale i krásný komentář. Musím se přiznat, že ač jsem věděl, že je to jen ukázka, po celou dobu jsem tam měl i pocity, jak to ve skutečnosti muselo být šílené.R^

1 0
možnosti
Foto

Honzo, moc ti děkuji za návštěvu a komentářR^

0 0
možnosti
Foto

Horste, já děkuji tobě za nakouknutíR^

0 0
možnosti

R^Při čtení Tvého zajímavého blogu ( je chválihodné, jak si místní, včetně mladých připomínají tu krvavou bitvu na místech kde v míru žijí), jsem si vzpomněl na slova

americké básnířky Emily Dickinson:

Vodě nás učí poušť,

zemi - čas mořských cest,

radosti - strast,

míru - zvěst o válce,

lásce - tvář za rámcem,

ptáčatům - mráz.

R^R^R^ Za celý seriál, Pavle. A srdečně zdravím!

3 0
možnosti
Foto

Tome, velmi ti děkuji za návštěvu a komentář, ke kterému není co dodat.

0 0
možnosti
Foto

J55a88n 70Š79i74k

27. 5. 2019 20:57

Našel jsi parádní téma Pavle a chytil si ho citlivě, jak to umíš R^

2 0
možnosti
Foto

Jene, moc děkuji za přečtení a komentář. Je to obrovské téma. Nikdy jsem si nemyslel, že narazím na tolik na sebe navazujících otazníků. Hezký večer R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 23,19
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com