Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J70a16n 86Š48i86k

20. 5. 2019 9:00

Jsou lidé, kteří budou mít vysvětlení čistě technické. Já technice nevěřím, cítím jen, že existují i jiné věci než materiální a fyzické. Na fotografii proto vidím ducha mrtvého vojáka. Děkuji za hezký článek Pavle

1 0
možnosti
Foto

Honzo, moc ti děkuji za návštěvu a komentář toho mého poněkud netradičně zaměřeného blogu. Vážím si toho moc.R^

1 0
možnosti

Pavle, ten blog je celý moc povedený. Vybral sis dobře, ale to je u Tebe logické.

Ty fotky, stejně jako poezie...velmi zajímavé.

2 0
možnosti
Foto

Maruško, velmi ti děkuji za návštěvu a komentář. Odjížděl jsem z té akce velmi spokojený.

1 1
možnosti

Tak to Vám přeji, že jste si užil, bylo krásné počasí. Noční fotka je zajímaváR^ .Já jsem podpořila otevření lázeňské sezóny a spuštění fontány v nedalekých lázních, také se akce moc povedla.

1 0
možnosti
Foto

Radko, moc děkuji za návštěvu a komentář. Je dobře, že si užíváme a přeji Vám krásné počasí.R^

1 0
možnosti
Foto

Pavle, tak to je jednou zase něco moc zajímavého, navštívil jsi fakt pěknou akci! Ovšem ta poslední fotografie, hmmm, moje představivost hned spolupracuje.R^

1 0
možnosti
Foto

Zdeni, moc ti děkuji za návštěvu a komentář. Byla to moc pěkná akce. Ta poslední fotografie je vlastně udělaná. Ty podklady, ze kterých jsme ji udělal mě nedaly spát. A musel jsem stvořit obraz, který jsem měl v hlavě.

0 0
možnosti
Foto

Pavle, jsem teď nucen Tě řadit i mezi básníkyR^:-)

1 0
možnosti
Foto

Horste, velmi ti děkuji za návštěvu a komentář, vážím si toho moc.R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,01
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com