Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Hapkova hudba bere za srdce. Vybavil se mi ještě jeden nádherný film - Perinbaba, při té ústřední melodii se chce tak trochu brečet.

R^:-):-)

2 0
možnosti
Foto

Pavli, předně děkuji za návštěvu a komentář. Je to přesně tak, bere u srdce. Nemohl jsem napsat všechna jeho díla, byl by to dlouhý seznam.

0 0
možnosti
Foto

Honzo, moc děkuji za návštěvu a komentářR^

0 0
možnosti
Foto

Hapkovi šlo odpustit i to vylézání z postele až odpoledne. Pavle, já dokážu jen skládat uhlí...R^ Proto jsem musel brzo vstávat...

2 0
možnosti
Foto

Horste, no jo, noční šelmou byl. Každopádně uměl. A tobě děkuji za návštěvu a komentář. Však jsi také hvězda na videu :-) R^

0 0
možnosti

Byl to Pan skladatel R^V.

2 0
možnosti
Foto

Radko, ano, bohužel byl. Cestou domů jsem přemýšlel nad tím, že kdybych měl možnost (finance, um a znalosti) natočit fim o prusko-rakouské válce 1866, přál bych si, aby hudbu k takovému filmu udělal právě Petr Hapka. Vím že to je jen představa. Nesplnitelná ze všech pohledů. Vám Radko, moc děkuji za návštěvu a komentář.

1 0
možnosti

I ja to diky zene videl. Vzpomel jsem si vanoce 1983 kdy mela Hana Hegerova koncert v byvalem Amtseidgericht v Herrenbergu a Ptr Hapka sedel za klavirem. Duet levandulova, ac vetsina navstevniku nerozumela slovum mel obrovsky uspech. vlastne stejne jako cele vystoupeni.

Pn Hapka byl holt PAN muzikanta skladatel.

2 0
možnosti
Foto

Vladimíre, co k Vašemu příspěvku napsat. Já za něj děkuji a taky za to, že jste mě navštívil.R^

0 0
možnosti

..... su vodkojenem bigbítem, šak "kocour na klíně" a "hotel v Olomouci" mě totál rozerval,- tak vyšperkovaný (a jednoduchý) kusy se málokdy urodijou,- holt mistr!R^

1 0
možnosti
Foto

Petře a nebo Buřty, pívo, nenávist....Petře, děkuji za nakouknutí a komentářR^

0 0
možnosti
Foto

R^ Vám i panu Hapkovi, a karma

1 0
možnosti
Foto

Pane Tomáši, velmi Vám děkuji za návštěvu a komentář a jsme rád, že jste se mnou na něho vzpomněl .

0 0
možnosti

Vzpomínám, jak pan Hapka plánoval, že si koupí papouška a bude po něm nechávat doma vzkazy, třeba: "Vrátím se za týden" :-)

1 0
možnosti
Foto

Jaroslave, předně Vám děkuji za návštěvu i komentář. Petr Hapka byl prostě bohém se vším všudy. A byl taky člověk, který měl chyby, jako každý z nás. Ale uměl potěšit a to taky každej neumí. Ještě jednou Vám děkuji za zastavení se.

1 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 23,19
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com