Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IL

I77v86a68n94a 74L29a47n69c94e

14. 5. 2019 11:47

Hudba se musí cítit srdcem a musí mrazit v zádech.VVVR^R^R^

2 0
možnosti
Foto

Paní Ivano, přesně tak, pokud to není, je hudba špatná. A Vám paní Ivano, děkuji za návštěvu

0 0
možnosti
Foto

díky za vzpomínku, byl to pan skladatel a taky motorkářV

4 0
možnosti
Foto

Jaromíre, přesně tak. A tobě moc děkuji, že jsi se ke mě připojil v tom vzpomínání R^

0 0
možnosti

Petr Hapka - geniální skladatel.

Ale i interpret. Moc mě mrzí, že odmítl nazpívat celé CD.

Díky, Pavle, za poctu tomuto výjimečnému hudebníkovi tímto blogem.

1 0
možnosti
Foto

Maruško, já děkuji tobě, za přečtení a krásný komentář. A to jeho CD? Podle mě to prostě nechtěl, neměl to za potřebí.

1 0
možnosti
JK

On prostě svojí hudbou dokonale doplnil náladu filmu. U málokterého skladatele filmové hudby mne mrazí. Kromě Hapky snad jedině Morricone. Díky za vzpomínku na něj.

2 0
možnosti
Foto

Jiří, já moc děkuji za přečtení i komentář. Měl dar od Boha, to se nedá naučit.

0 0
možnosti
LB

Na Art jsem se v neděli dívala a Hapkovy nádherné písničky jsem si užila. R^V

1 0
možnosti
Foto

Leonko, děkuji za přečtení i komentář. On ten pořad byl úžasný od začátku do konec. I ty jeho vyjádřené postoje k umění i k životu. Škoda, že si to člověk nemůže pustit někde.

R^

0 0
možnosti
MV

Petr Hapka - něžnej démon.

5 0
možnosti
Foto

Marku, přesně tak a já ti moc děkuji za přečtení i krásný komentářR^

0 0
možnosti
Foto

Pavle, napsal jsi to báječně. R^ A já Ti za sebe moc děkuji za připomenutí jednoho z nejlepších hudebních skladatelů naší doby. Vybral jsi perfektní ukázku, protože právě jeho hudba k filmové pohádce Deváté srdce je doslova geniální. Nebo "titulní varhany" k pohádce Panna a netvor, ty umějí vzít dech. Petr Hapka byl geniální bohém a zaslouží si, aby se na něj s úctou vzpomínalo.V

2 0
možnosti
Foto

Zdeni, předně ti moc děkuji za návštěvu a krásný komentář. Těžko s ez jeho tvorby vybírá, protože je prostě vše super.

1 0
možnosti
DV

D73a47v88i45d 81V42l12k

14. 5. 2019 10:49

Máš tvůrčí krizi jo? Tak napiš něco úplně jiného. Ty to bereš zbytečně moc vážně Pavlíku.Je to jen zábava ne?

1 0
možnosti
Foto

Ty Davčo, jen jestli mi nesedáš trošku na lep:-):-) Ne, vážně. Oředně díky za komentář a návštěvu. Já občas krizi mám, myslím, že ji má každý, kdo nechce do nekonečna vomílat věci, kterých je kolem spousta.

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com