Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pavle, ta příroda na fotkách je moc pěkná. Text dnes nejsem schopná vnímat...nějak to nejde.

Díky za blog.

1 0
možnosti
Foto

Maruško, moc ti děkuji za návštěvu a komentář. Přeji ti krásný večer

1 0
možnosti
Foto

Kdo je ta pobledlá paní na břehu?;-)R^ Pěkné odlesky!

1 0
možnosti
Foto

Pavli, to je Viktorka nešťastná, jež láska srdce zlomila. A moc děkuji za návštěvu a komentářR^

0 0
možnosti

Na některé fotky jsem se musela hodně zakoukat abych rozpoznala to krásné zrcadlení. Povedly se.R^

1 0
možnosti
Foto

Radko, moc Vám děkuji za návštěvu i komentář. Musel jsem to pojmout jinak, vždyť na tom památném místě jsem každý rok.

1 0
možnosti
Foto

Pavle, u mě je příroda velmi erotická, žena bez šatů má velkou konkurenci, to je můj názor. Ženám u mě můžou ještě v erotičnosti konkurovat některá auta, a to i zvukem z výfuku... Přeji Ti nadálou radost z mačkání spouště fotoaparátu - ne spouště zbraně! Žij v pohovu a v pohodě...:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Horstíku, moc ti děkuji za návštěbu i komentář. Velmi si toho vážímR^

0 0
možnosti
Foto

J14a94n 56Š95i21k

9. 5. 2019 12:44

Krásný tex i fotky Pavle!!! Jak moc je tato věta výstižná: "Nad nikoho se nepovyšuj a před nikým se neponižuj." R^

1 0
možnosti
Foto

Honzo, moc ti děkuji za návštěvu a komentář. A máš pravdu- ta věta je výstižná pro štěstí v budoucnostiR^

0 0
možnosti
Foto

R^Pavle, tvoje milované místo. Paráda. :-)

1 0
možnosti
Foto

Sini, moc ti děkuji nejen za návštěvu, ale i komentář. Máš pravdo, je to moje milované místoR^

0 0
možnosti
Foto

Filipe, moc děkuji za návštěvu a komentář a přeji krásné dny.R^R^

1 0
možnosti

R^R^R^ Překrásné fotografie, Pavle!

1 0
možnosti
Foto

Tome, moc ti děkuji za návštěvu i komentářR^R^ Přeji ti krásné dny.

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,01
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com