Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pavle využij dnešní prvomájový den, kdy líbání není obtěžováním!!!

0 0
možnosti

...... sa obávám, že ste mladším čtenářům svým textem řádně zamotal palicu!,- si mnozí budou muset "archaismus" ČEST vygooglit, aby vůbec věděli, co to slovo v reálu kdysi znamenalo!,- ..... to s něma bezesporu šlahne až zjistí, že to není synonymum slova "lepšolidi" !:-(R^

1 0
možnosti
Foto

Petře, moc děkuji za návštěvu a komentář, který mě potěšil R^

0 0
možnosti

D79a65v57i20d 50V62l37k

30. 4. 2019 14:32

Seš na sebe moc přísný Pavlíku;-)

2 0
možnosti
Foto

Davčo, já nevím, já to tak vidím

0 0
možnosti
Foto

R^ Ano. Je to tak. Ještě tam patří i skromnost, neb ti skutečně velcí a čestní ji nevystavovali na obdiv, ani z ní následně nežili. Sad jen konstatování těch, co jsem i osobně znal. ,,Je rozdíl mezi službou vlasti a službou režimu. Neb ti, co sloužili či slouží jakémukoli režimu to těm, kteří sloužili vlasti, neodpouští".

1 0
možnosti
Foto

Jirko, děkuji ti za návštěvu a komentář. A máš pravdu, skromnost jsem opomenul napsat. Takže děkuji i za doplnění. R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,01
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com